ایتالیا با دومین برد خود به دور حذفی یورو صعود کرد.

ایتالیا

به گزارش همشهری آنلاین ایتالیا و سوئیس در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود ایتالیا به پایان رسید.

ایتالیا با این نتیجه ۶ امتیازی شد و با پنج گل زده و بدون گل خورده صدرنشین گروه A مسابقات باقی ماند. سوئیس هم با یک امتیاز در رده سوم قرار گرفت تا پایین‌تر از ولز چهار امتیازی کار سختی برای صعود به مرحله بعد یورو ۲۰۲۰ داشته باشد.

لوکاتلی ستاره ایتالیا در این بازی بود در نیمه اول با نفوذ براردی از جناح راست و پاس کات بک او، لوکاتلی توانست گل نخست ایتالیا را به ثمر برساند تا آتزوری یک بر صفر پیش بیفتد. این بازیکن  در دقیقه ۵۲  گل دوم آتزوری و خودش را از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند. 

پس از این گل سوئیسی‌ها چند موقعیت خوب گل‌زنی برای خودشان ایجاد کردند اما عملکرد دفاعی خوب ایتالیایی و دوناروما مانع از گل‌زنی آن‌ها شد. البته ایتالیایی‌ها هم خیلی عقب ننشستند و می‌توانستند یک بار توسط براردی و دو بار توسط ایموبیله به گل سوم برسند اما بی‌دقتی آن‌ها باعث شد که این اتفاق نیفتد تا اینکه ایموبیله پس از ندانستن قدر دو موقعیت خوب گل‌زنی که به دست آورد، با ضربه‌ای زیبا از پشت محوطه جریمه در دقیقه ۸۹ یان سومر را مغلوب خودش کرد تا ایتالیا بالاخره به گل سوم برسد. 

کد خبر 608179

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha