فیلم کوتاه «ناطق» به کارگردانی مهرشاد رنجبر و تهیه‌کنندگی مژگان رایگان و رضا فتح الهی‌پور در سی و ششمین دوره‌ جشنواره‌ Cinema Jove اسپانیا به رقابت می‌پردازد.

پوستر فيلم ناطق

به گزارش همشهری آنلاین، جشنواره Cinema Jove از مهم‌ترین جشنواره‌های اسپانیاست که با هدف ملاقات فیلمسازان دور دنیا از ۲۸ خرداد تا ۵ تیرماه ۱۴۰۰ در والنسیا برگزار می‌شود. در این رویداد فیلم‌ها در دو بخش فیلم‌هایی که اولین اکران را در اسپانیا دارند و فیلم‌هایی که پیش از آن در دنیا دیده شده‌اند به رقابت می‌پردازند.

فیلم کوتاه «ناطق» تاکنون در جشنواره‌های بین‌المللی مختلفی چون تامپره فنلاند، یازدهمین جشنواره MikroFAF، جشنواره Salneto ایتالیا ۲۰۲۰، شانزدهمین جشنواره Osaka ژاپن، سی‌امین جشنواره Palencia، جشنواره دانشجویی Guaíba برزیل، نوزدهمین جشنواره Ischia ایتالیا، سی و چهارمین جشنواره Cinema Jove اسپانیا و چند جشنواره بین‌المللی دیگر حضور داشته و موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم دانشجویی از هجدهمین جشنواره Tirana (تایید آکادمی اسکار)،جایزه اول بیست و سومین جشنواره Faludi مجارستان، جایزه بهترین فیلمبرداری از جشنواره Chivasso ایتالیا، جایزه بهترین تدوین از جشنواره Chivasso ایتالیا و جایزه بزرگ بیست و سومین جشنواره دانشجویی Kyoto ژاپن شده است.

پخش بین‌المللی فیلم کوتاه ناطق بر عهده‌ی مجید محمددوست است.

کد خبر 607998

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha