مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
۰ نفر

این اصلا عجیب نیست که هر یک از ما دچار مشکلات شخصی یا خانوادگی شویم و برای اینکه بتوانیم آن را حل کنیم، به دنبال بهترین روش باشیم. بدیهی است بهترین افرادی که می‌توانند در این زمینه به ما کمک کنند افرادی هستند که در این زمینه تخصص و اطلاعات کافی دارند.

مشاوره حقوقی خانواده.jpg

پلتفرم‌های حقوقی و کانون وکلای بسیاری وجود دارند که می‌توانند در حل مشکلات شما را یاری کنند؛ اما اینکه کدام یک از آنها بتواند شما را در کمترین زمان و هزینه‌ ممکن به نتیجه برساند، جای تامل دارد. پلتفرم حقوقی ترازو از جمله بسترهای حقوقی هوشمند است که تا کنون در زمینه‌های گوناگونی فعالیت کرده. برای آشنایی بیشتر با خدمات این پلتفرم با ما همراه باشید.

با ترازو آشنا شوید

همانطور که پیش‌تر گفتیم، ترازو یک بستر ارائه‌ هوشمند خدمات است که اولین بار ایده‌ آن در سال ۱۳۹۵ مطرح شد. بلافاصله پس از آن تحقیقات بازار و نیازمندی‌های مخاطبان آغاز و تیم‌های مختلف در آن شروع به کار کردند. در بهمن ۱۳۹۷ به همت و تلاش برخی از وکلای متخصص و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های مطرح ایرانی، ترازو به جامعه معرفی شد. این بستر خدماتی از آن زمان به بعد، با همکاری متخصصان کوشید تا خدمات هوشمند خود را به کاربران ارائه دهد.

خدمات ترازو چیست؟

تمام تلاش ترازو این است که خدمات خود را در زمینه‌های گوناگون به بهترین شکل ممکن به مشتریان ارائه دهد. خدمات نوین و باکیفیت ترازو به مشتریان به شرح زیر است:

۱ - ارائه‌ مشاوره حقوقی تخصصی و تنظیم قرارداد  به صورت آنلاین

مشاوره‌ حقوقی آنلاین یکی از بزرگترین تکنولوژی‌های قرن حاضر است. شرایط سخت کرونایی، رفت و آمدهای پرهزینه و کمبود وقت، نیاز به مشاوره‌ حضوری را کمرنگ و مشاوره‌ی آنلاین را بسیار ارزشمند ساخته است. بدیهیست در چنین شرایطی استفاده از یک پلتفرم حقوقی آنلاین برای مشاوره و دریافت دیگر خدمات، یک راه حل اساسی و سریع برای رسیدن به حقوق طبیعی افراد است.

۲- ارائه‌ خدماتی همچون ثبت برند و شرکت

مباحث مربوط به ثبت برند و شرکت، یکی از زیرشاخه‌های مهم حقوق مالکیت فکری است. همکاران ترازویی، علم وسیعی در چنین اموری دارند و می‌توانند مشکلات مربوط به آن را در اسرع وقت حل و فصل نمایند

۳- ارائه‌ خدمات حقوقی به کسب و کارها و استارتاپ‌ها

ارائه‌ی خدمات حقوقی به شرکت‌ها و استارتاپ‌ها یکی از خدمات ویژه‌ی ترازو است. در صورت تمایل، افراد پس از درخواست در این زمینه به واحد بازاریابی و فروش ارجاع داده می‌شوند. پس از بررسی و توافق‌های لازم بین شرکت و مجموعه‌ی مورد نظر، مشاوره‌های لازم ارائه خواهد شد.‌

۴- معرفی مشاوران و وکلای رسمی به مشتریان

مسائل حقوقی گاه آنقدر پیچیده و سخت می‌شوند که خیلی از افراد مجبور هستند از حقوق خود صرف نظر کنند. وجود افراد مطلع و زبده در این زمینه و معرفی آنها به مشتریان، کمک بزرگی در رسیدن حق به حق‌دار خواهد بود.

۵- خدمات حقوقی خانواده

در اکثر موارد حقوقی مربوط به خانواده زمان زیادی طول می‌کشد تا افراد بتوانند مشکلات خود را حل کنند. ترازو با استناد به مواد قانونی و به دلیل آشنایی کامل با بندهای آن، می‌تواند در تمامی مراحل مشتریان را یاری کند و پرونده‌های آن را سریع‌تر به نتیجه برساند.

۶- پاسخ دهی رایگان به سوالات حقوقی

یکی از خدمات مهم و برجسته‌ ترازو، پاسخ دهی رایگان به پرسش‌های حقوقی افراد است. ترازو این مورد را با هدف آگاه کردن افراد از حقوق طبیعیشان انجام می‌دهد. 

۷- تنظیم اسناد حقوقی

پس از ارائه‌ اطلاعات اولیه و مدارک مربوطُ، هر فرد می‌تواند از خدمات تنظیم دفاعیه، قرارداد، شکوائیه و وصیت نامه برخوردار شود و نسخه‌ الکترونیکی آن را دریافت کند.

خدمات خانواده

یکی از مهم‌ترین و موفق‌ترین بخش‌های پلتفرم حقوقی ترازو، خدمات خانواده‌ی آن است. ترازو با ارائه‌ی مشاوره‌های کاربردی و معرفی وکلای زبده تمام تلاش خود را در جهت برآورده کردن نیازهای حقوقی افراد می‌کند. برخی از این خدمات عبارتند از:

۱- طلاق توافقی

گاهی اوقات عدم اطلاع از یک موضوع که تنها با یک مشاوره‌ی کوچک حل می‌شود، منجر به مشکلات زیادی برای زوجین شده و موجب می‌شود که کار برای آنها سخت و سخت‌تر کند. برای مثال، برخلاف باور عموم، برای طلاق توافقی نیازی نیست که زن حتما مهریه خود را ببخشد؛ بلکه در تمام امور مالی و غیر مالی باید به زبان مشترک برسند. این توافقات باید در حین جلسه دادرسی یا حتی پیش از آن (مراحل طلاق توافقی) به صورت سندی رسمی در دفاتر اسناد به ثبت برسد. جزئیات آن را در اینجا مطالعه کنید.

۲- وکیل طلاق توافقی

زن و مرد در مواردی که نتوانند با یکدیگر سازگاری داشته باشند، می‌توانند نسبت به طلاق توافقی اقدام کرده و تمامی مراحل را به دست یک وکیل بسپارند. از آنجا که شما با قوانین و مقررات مربوط به طلاق آشنا نیستید، گاهی اوقات نیاز به اثبات و ارائه مدارک مبتنی بر دلایل خود در دادگاه خواهید داشت و بهتر است این کار را وکیل طلاق توافقی که به قوانین تسلط دارد برای شما انجام دهد. برای اطلاع از هزینه وکیل طلاق تواقفی به سایت ترازو مراجعه کنید.

۳- وکیل حضانت

از آنجا که قوانین خانواده هر روز در حال تغییر هستند، تنها یک وکیل حضانت خوب می‌تواند از پس آن بربیاید و با تسلط کافی مشکلات را حل و فصل کند. وکیل حضانت به کسی گفته می شود که با تمامی قوانین حقوقی گرفتن حضانت بچه آشنایی داشته باشد و بتواند از طریق وکالت حضانت تمامی مراحل حضانت فرزند را در کمترین زمان ممکن بصورت قانونی اجرا کند.

۴- مشاوره در زمینه‌ نحوه گرفتن حضانت بچه

از آنجا که حضانت فرزند یک مسئله‌ پیچیده و قابل تامل است. بهتر است پیش از دادخواست حضانت از یک مشاور حقوقی خانواده کمک گرفت. یکی از مسائلی که مشاور حقوقی ترازو شما را نسبت به آن آگاه می‌کند این است که در صورت جدایی والدین، حق حضانت فرزند تا هفت سالگی به مادر و بعد از آن به پدر واگذار می‌شود. اگر پس از هفت سال درباره نگهداری از کودکان اختلاف وجود داشت، دادگاه با در نظر گرفتن درخواست حضانت بچه و مصلحت او، تکلیف را روشن می‌کند.

۵- وکیل مهریه

از آنجا که وصول مهریه نیازمند صرف زمان و انرژی بسیار است، بهترین کار این است که از یک وکیل برای رسیدن به این حق طبیعی استفاده کرد. وکیل مهریه می تواند زن را در طی مراحل طلاق نسبت به وصول مهریه راهنمایی کند. او باید به تمام قوانین گرفتن مهریه و تغییرات آن آگاهی کامل داشته باشد. اطلاعات بیشتر در این خصوص را در https://etarazoo.com/وکیل-مهریه-برای-وصول-مهریه/ مطالعه کنید.

چگونه با ترازو ارتباط برقرار کنیم؟

برای آشنایی بیشتر با ترازو و استفاده از خدمات آن می‌توانید یکی از روش‌های زیر انتخاب کنید:

آدرس وبسایت: https://etarazoo.com/

شماره تماس: ۰۲۱۹۱۳۰۱۰۲۷  

کد خبر 607977

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha