معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش از تمدید ثبت سفارش کتاب درسی دانش‌آموزان میان‌پایه به مدت پنج روز خبر داد.

کتاب درسی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، محمد علوی‌تبار معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش گفت: با درخواست مدارس، مناطق و مدیرکل آموزش و پرورش برخی استان‌ها، سامانه ثبت کتاب درسی به مدت پنج روز از تاریخ ۱۴۰۰/۴/۱ تا تاریخ ۱۴۰۰/۴/۵ برای دانش‌آموزان میان‌پایه (دوره ابتدایی پایه‌های دوم تا ششم و دوره اول متوسطه پایه‌های هفتم و هشتم و دوره دوم متوسطه پایه‌های یازدهم و دوازدهم) که به هر دلیل کتاب درسی خود را ثبت‌نام نکرده‌اند فعال خواهد شد.

علوی‌تبار در مورد دانش‌آموزان میان‌پایه‌ای که تاکنون موفق به ثبت سفارش کتاب درسی نشده‌اند، توضیح داد: ضرورت دارد خانواده‌ها و مدارس در این فرصت زمانی سفارش دانش‌آموزان را در سامانه ثبت کنند. مسئولیت بررسی، اطلاع‌رسانی و پیگیری سفارش دانش‌آموزان برعهده مدارس است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش افزود: مطابق تقویم زمانی مندرج در شیوه‌نامه سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ و اطلاع‌رسانی قبلی از طریق رسانه ملی، پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها و مناطق و پیگیری مدیران محترم مدارس، زمان ثبت سفارش کتاب درسی دانش‌آموزان میان‌پایه در تاریخ ۲۲/۳/۱۴۰۰ به اتمام رسیده بود که اکنون به مدت ۵ روز از تاریخ ۱ تیر تا ۵ تیر تمدید شده است.

وی در خصوص سایر پایه‌های تحصیلی گفت: پس از پایان مهلت تمدید ثبت‌نام میان‌پایه‌ها بلافاصله دانش‌آموزان ورودی پایه‌های اول، هفتم و دهم می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۰/۴/۶ پس از ثبت‌نام در مدرسه با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی irtextbook.ir سفارش کتاب درسی خود را ثبت کنند.
 

کد خبر 607941

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha