مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از برنامه ریزی برای راه اندازی اتاق های مادر و کودک در مجموعه های ورزشی شهرداری تهران خبر داد.

ورزش بانوان

به گزارش همشهری آنلاین، امیر محسنی در جلسه شورای معاونین این سازمان که با حضور زهرا بهروز آذرT مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران همراه بود، تاکید کرد: در این اتاق ها سعی خواهد شد علاوه بر ایجاد فضایی جهت نگهداری کودکان در ساعات ورزش مادران، آموزش های ورزش مادر و کودک نیز ارائه شود.

وی با بیان اینکه باید زمینه سازی برای حداکثر استفاده بانوان تهرانی از مجموعه های ورزشی انجام شود، اظهارداشت: در حوزه ورزش بانوان در سال جاری فعالیت های مختلفی پیش بینی شده که با بهبود شرایط کرونا می تواند تاثیرات خوبی بر سلامت شهروندان داشته باشد.

در این جلسه، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران نیز با اشاره به اینکه ورزش از جمله موضوعات بسیار مهم در افزایش نشاط و سلامت بانوان است، گفت: در سازمان ورزش ظرفیت های بسیار خوبی در این حوزه وجود دارد و این آمادگی را داریم مشارکت بیشتری در اجرای فعالیت های ورزشی داشته باشیم.

زهرا بهروز آذر افزود: می توان از فضاهای عمومی شهری همچون "بوستان های بانوان" استفاده بیشتری برای ارائه آموزش های ورزشی به بانوان تهرانی کرد و این زمینه همراهی لازم را خواهیم داشت.

کد خبر 607785
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha