نمایندگان اصولگرا به حرف‌های حیدر مصلحی واکنش نشان دادند.

حیدر مصلحی

به گزارش همشهری‌آنلاین، مجتبی توانگر و ابراهیم رضایی دو نماینده اصولگرای مجلس در صفحات شخصی خود در توییتر  نسبت به مواضع حیدر مصلحی، وزیر اسبق اطلاعات، واکنش نشان دادند. 

مجتبی توانگر نوشته است: « رفتار انتخاباتی آقای مصلحی طوریست اکه انگار عزم کرده با حرف‌های شاذ، فردی از جنس تَکرار را رییس‌جمهوری کند. متاسفانه سال ۹۰ و ۹۲ هم با رفتارها و اختلاف‌سازی‌های غلط، زمین انتخابات را از معیشت مردم به سیاست‌ خارجی تبدیل کرد. به کسی که دربزنگاه‌ها رفتارش به نفع رقیب‌ است نباید مشکوک باشیم؟» 

واکنش تند نمایندگان اصولگرای مجلس به حرف‌های حیدر مصلحی | به کسی که دربزنگاه‌ها رفتارش به نفع رقیب‌ است نباید مشکوک باشیم؟

همچنین ابراهیم رضایی  نیز نوشته است: «مدت‌هاست که دارم به مسئله #نفوذ در جریان انقلابی فکر می‌کنم. یک نمونه‌اش اظهارات شاذ درباره رخدادهای ۹۲ آن هم در این روزهای سرنوشت‌ساز است. مدل‌های مشابهی را نیز پیشتر در مجلس دیده بودم که با تذکر بزرگان مواجه شد. در آینده ماهیت این جریان مشکوک روشن‌تر خواهد شد.»

واکنش تند نمایندگان اصولگرای مجلس به حرف‌های حیدر مصلحی | به کسی که دربزنگاه‌ها رفتارش به نفع رقیب‌ است نباید مشکوک باشیم؟

در همین زمینه:

کد خبر 607515

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha