عباس عبدی در واکنش به اظهارات حیدرمصلحی وزیر اطلاعات دولت احمدی نژاد که از نقش خودش در رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی پرده برداشت؛ در توئیتی نوشت پیشگوها هم نمی توانستند دو دهه پیش بگویند فردی چون هاشمی را یک روحانی درجه چند رد صلاحیت می کند

حیدر مصلحی

به گزارش همشهری‌آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات دولت احمدی نژاد اخیرا در اظهاراتی به ماجرای ردصلاحیت آیت الله هاشمی اشاره کرده و گفته است: من در دوران وزارتم در مورد یکی از شخصیت‌هایی که جایگاه قابل‌توجهی هم داشت بررسی‌هایی انجام دادم در کف خیابان نشان می‌داد این آقا اگر بیاید، رأی می‌آورد.

وی می گوید: در بررسی‌هایم تأیید صلاحیت و رد صلاحیت آن فرد و هزینه فایده هرکدام از آن‌ها را مشخص کردم. بعد جمع‌بندی کردم و این جمع‌بندی را به دستگاه‌هایی که باید، ارائه کردم و در نهایت شورای نگهبان از من دعوت کرد بیایم و این هزینه فایده را توضیح دهم که رفتم و در دو صفحه این موضوع را به آنان گفتم.

مصلحی می گوید: در این بررسی که به شورای نگهبان ارائه شد تمام ابعاد را دیده بودم و چیزی نبود که از قلم افتاده باشد. فقط یکی از آقایان حقوقدان شورای نگهبان از من پرسید شخصیت این فرد چه می‌شود؟ گفتم من با شخصیت کاری ندارم من دارم هزینه فایده برای نظام می‌کنم. بله، ممکن است یک شخصیت گاهی لازم باشد که فدای نظام شود. ما این‌همه شهید دادیم و شخصیت‌هایی مثل شهید بهشتی را برای انقلاب و نظام دادیم، پس گاهی لازم است شخصیت‌هایی را برای نظام کنار بگذاریم.

واکنش عباس عبدی به افشاگری مصلحی در ماجرای رد صلاحیت هاشمی

واکنش تند عباس عبدی به ادعای حیدر مصلحی

عباس عبدی، فعال اصلاح طلب به صحبت‌های حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت احمدی‌نژاد درباره ردصلاحیت هاشمی رفسنجانی واکنش نشان داد.

عبدی در این باره نوشت: 

«‏اگر دو دهه پیش کسی می‌گفت روزی برسد که فردی چون هاشمی را یک روحانی درجه چند ردصلاحیت کند و به قول خودش ۱۲ مجتهد و حقوقدان هاج و واج نظرش را بپذیرند؛ حتما چنین شخص پیشگویی را به تیمارستان می‌بردند. ولی این هم رخ داده است.»

واکنش عباس عبدی به افشاگری مصلحی در ماجرای رد صلاحیت هاشمی

کد خبر 607365

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha