دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
۰ نفر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از ساماندهی ۱۵۰ زن معتاد متجاهر در تهران خبر داد و گفت: هنوز ۸۵۰ معتاد متجاهر زن دیگر هستند که ساماندهی نشده‌اند و در شهر رها هستند.

زنان معتاد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ساختمانی برای نگهداری زنان معتاد متجاهر در تهران ساخته شده یا خیر، اظهار کرد: بله یک ساختمان با ظرفیت نگهداری و ساماندهی ۱۵۰ معتاد متجاهر زن با همت سپاه پاسداران، ستاد مبارزه با مواد مخدر و شهرداری تهران ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است.

وی از نگهداری ۱۵۰ معتاد متجاهر زن در این مرکز خبر داد و گفت: ما در پایتخت به ظرفیت ۱۰ هزار نفره برای نگهداری از این قشر جامعه نیاز داریم و الان حدود ۸۵۰ معتاد متجاهر زن در شهر رها هستند و ما هم نمی‌توانیم اینها را در جایی نگهداری کنیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در طرح قبلی جمع‌آوری معتادان حدود ۷۰ زن جمع‌آوری شدند که به دلیل نداشتن محلی برای نگهداری آنها، بعد از دستگیری رهایشان کردیم.

واکسیناسیون ماموران مبارزه با مواد مخدر علیه کرونا

حسنوند در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هم واکسن کرونا دریافت کرده‌اند یا خیر، گفت: از چند روز پیش واکسینه کردن مأموران عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر آغاز شده است و طبق اولویت همکاران ما واکسینه می‌شوند.

کد خبر 607504

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha