دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
۰ نفر

احسان علیخانی که چند روزی است به کرونا مبتلا شده و الان دوران نقاهت را سپری می‌کند، قرار است فصل زمستان فصل سوم «عصر جدید» را در فضایی نو بسازد.

احسان علیخانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، احسان علیخانی به کرونا مبتلا شده و چند روزی است که از آن حالت سخت و شدیدِ بیماری به سمت دوران عادی نقاهت سپری می‌شود. امیرحسین بزرگ‌زادگان مدیریت رسانه پروژه «عصر جدید» گفت: حال این مجری تلویزیون رو به بهبود است. اگرچه در روزهای ابتدایی سخت و شدید بود اما تحت درمان پزشک در خانه دوران نقاهت را سپری می‌کند و در چند روز آینده قرنطینه‌اش به پایان می‌رسد.

آخرین باری که درباره «عصرجدید» صحبت شد در آخرین قسمت برنامه مهران مدیری (دورهمی) بود. در آن برنامه احسان علیخانی پیشنهاد داد مدیری در جمع داوران جدید فصل سوم «عصر جدید» قرار بگیرد. او هم گفت: خیلی دلم می‌خواهد حتماً. اما باید راجع به آن فکر کنم؛ واقعاً خیلی زود پاسخ می‌دهم.

البته برآمدِ این پیشنهاد گمانه‌هایی را به یقین تبدیل کرد که فصل جدید برنامه تلویزیونی عصر جدید با تغییر در ترکیب داوران مواجه خواهد شد. پیگیری‌ها نشان می‌دهد گروه منتظر آرام شدن شرایط کروناست و احتمال دارد در زمستان عصر جدید دیگری ساخته شود؛ چون برنامه به تماشاگر احتیاج دارد؛ استعدادهایی که از شهرستان به تهران می‌آیند و سختی‌های فصل دوم نشان داد باید عوامل منتظرِ مهار کرونا و روندِ واکسیناسیون باشند.

کد خبر 607465

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha