سخنگوی حزب کارگزاران گفت: به هیچ عنوان به عنوان دوستداران ایران نباید بپذیریم و قبول کنیم نظام یکپارچه شود. باید نظام بر پایه رقابت شکل بگیرد. ولو رقابت هایی که ما را محدود می کنند. نباید بگذاریم در بسته شود.

مرعشی، رئیس ستاد انتخاباتی جهانگیری شد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبرآنلاین، حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران  گفت:نباید اجازه بدهیم نظام ما را به سمت تک صدایی برود. نظام تک پارچه به سمت چپ سوسیالیستی می رود و به نوعی حرکت به سمت کره شمالی است.

حاکمیت یکپارچه اصلا برای کشور مبارک نیست، ۱۰ بار این تجربه شده است.

وی گفت:‌احمدی نژاد مگر کسی نبود که از ۳۰۰ متری بیت آیت الله خامنه ای کفشهایش را در می آورد و خدمت ایشان می رفت؟ همین الان مگر بزرگترین مخل اصلی کشور نیست؟ نباید مدل رقابتی را کنار بگذاریم و بگوییم تک حزبی می شویم. باید تلاش کنیم این در بسته نشود. باید تلاش کنیم رقابت در عرصه سیاسی از بین نرود.

سخنگوی حزب کارگزاران گفت: اگر رقابت از بین رفت ایران را خطرات بزرگی تهدید می کند. حرفهای اصلی را جلیلی زد. گفت «چه کار با این سه کشور دارید؟ما با کشورهای همسایه و ونزوئلا و امثال اینها مراوده می کنیم.» ببینید چه تصویری اینها از جهان دارند.

این چهره اصلاح طلب تاکید کرد: به هیچ عنوان به عنوان دوستداران ایران نباید بپذیریم و قبول کنیم نظام یکپارچه شود. باید نظام بر پایه رقابت شکل بگیرد. ولو رقابت هایی که ما را محدود می کنند. نباید بگذاریم در بسته شود.

کد خبر 607361

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha