همشهری آنلاین: تیم ملی ایران در حضور رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا قهرمان پنجمین دوره رقابت‌های غرب آسیا شد

 به گزارش خبرنگار مهر، فینال پنجمین دوره رقابتهای فوتبال غرب آسیا عصر جمعه در حالی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که محمد بن همام رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور در جایگاه ویژه این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

در این دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در نیمه اول با تنها گل هادی عقیلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند به رختکن رفت.

در نیمه دوم شاگردان علی دایی بیشتر به حفظ توپ تمایل نشان دادند اما زمانی که در دقیقه 81 اردنی‌ها توسط عامر خلیل از روی یک ضربه ایستگاهی زیبا دروازه رحمان احمدی را باز کردند، ملی پوشان کشورمان تحرک بیشتری از خود نشان دادند و سه دقیقه بعد روی شوت زیبایی کیانوش رحمتی به گل برتری رسیدند تا با پیروزی 2 بر یک عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

در پنج دوره گذشته رقابتهای فوتبال غرب آسیا تیم ملی فوتبال کشورمان به چهار عنوان قهرمانی دست پیدا کرده است. این تیم سال گذشته در اردن این عنوان را از آن خود کرد.

برای تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار امشب برابر اردن رحمان احمدی، هادی عقیلی، محسن بنگر، احمد آل نعمه، مجید غلام نژاد، کیانوش رحمتی، حسین کاظمی، ابراهیم صادقی، احسان حاجی صفی، میلاد میداودی و غلامرضا رضایی از ابتدا به میدان رفتند که در نیمه دوم مجتبی شیری، سیدجلال رافخایی و محمد نوری نیز به میدان آمدند.

کد خبر 60687

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز