پروژه «تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام» به عنوان یکی از فاخرترین پروژه های این دوره مدیریت شهری با سرعت بالا در دست اقدام است.

تقاطع بزرگراه شهید باقری

به گزارش همشهری آنلاین بهنقل از پایگاه خبری شهر، محمد محمددوست شهردار منطقه ۴ در جلسه بررسی پیشرفت فیزیکی و رفع موانع احتمالی پروژه فاخر تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام با تاکید بر زمانبندی اجرای این پروژه گفت: ظرافت، کوتاه بودن مسیر پل و زمانبندی احداث این پروژه طبق پیش بینی های صورت گرفت در حال انجام است.

او با تاکید بر اولویت شهرداری منطقه ۴ در جلب رضایت شهروندان در این پروزه کم نظیر اضافه کرد: اجرای سازه ای کم نظیر در پروژه پل غیر همسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام زیبایی و ظرافت این پروژه را دوچندان کرده است.

در ادامه این نشست، مهدی پورشاسب معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ با اشاره به مشخصات فنی این پروژه گفت: این پروژه به طول ۵۵۰ متر و با ایجاد دسترسی های شرقی غربی خیابان فرجام بر روی بزرگراه شهید باقری در دستور کار قرار گرفت.

او تصریح کرد: تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام هم اکنون با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است و طبق پیش بینی های صورت گرفته اوایل مهرماه سالجاری به بهره برداری می رسد.

معاون شهردار منطقه ۴ ضمن قدردانی از همکاری راهنمایی و رانندگی و شرکت های خدمات رسان در اجرای این پروژه گفت: معارضین موجود در مسیر این پروژه در حال رفع شدن است و طبق برنامه زمانبندی شده به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 606280

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha