«هلیو سوزا» سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین در کنفرانس خبری پیش از دیدار ایران و بحرین که امروز در شهر منامه برگزار شد، پاسخگوی سوالات رسانه‌ها بود.

سوزا

به گزارش همشهری آنلاین سوزا گفت: فردا بازی بزرگی با تیم ملی فوتبال ایران داریم. تیم ایران چندین دوره قهرمان آسیا شده و تیم قدرتمند آسیا و اول قاره محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: این تیم از بازیکنان بزرگ و با کیفیتی بهره می‌برد. مهدی طارمی یکی از بازیکنانی است که مهره مهم و کلیدی تیم ایران محسوب می‌شود. او تجربه بازی در لیگ قهرمانان اروپا را داشته و بارها گلزنی کرده است.

سرمربی بحرین با بیان اینکه طارمی مهاجم خوبی برای ایران محسوب می‌شود تاکید کرد: تیم ایران بازیکنان خوبی دارد. ما مطمئناً هم‌سطح تیم ایران و ژاپن نیستم اما برای اینکه خود را به سطح بالای قاره آسیا برسانیم باید خودمان را در این مسابقه نشان دهیم و برنده از زمین بازی بیرون بیاییم.

سوزا افزود: در واقع ایران از بازیکنانی که در سرتاسر دنیا بازی می‌کنند، بهره می‌برد. نماینده‌ای دارد که در لیگ قهرمانان اروپا با تیمش قهرمان شده، یا بازیکنی که به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ روسیه انتخاب شده است. در داخل ایران نیز از بازیکنانی بهره می‌برد که تجربه بازی در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را دارند اما ما تیم یک سال و نیم گذشته نیستیم و خودمان را برای این چالش بزرگ آماده کرده‌ایم.

سرمربی بحرین در پایان گفت: با اینکه تیم اول گروه هستیم اما یک بازی بیشتر داریم و این دلیل نمی‌شود که تیم‌ها را دست کم بگیریم.

کد خبر 605762

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha