مدیر اجرایی طرح واکسیناسیون واکسن ایرانی «کووایران برکت» گفت: مطالعه فاز سوم این واکسن در شهرستان‌های بوشهر، مشهد، اصفهان و شیراز از روز ۲۰ خرداد آغاز خواهد شد.

واكسن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مظهری مدیراجرایی طرح واکسیناسیون واکسن ایرانی کووایران برکت اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ هزار نفر برای داوطلب شدن در فاز سوم مطالعه واکسن کووایران برکت ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۴۰ هزار نفر از طریق اپلیکیشن آی‌گپ و مابقی از طریق شماره ۴۰۳۰ برای ثبت نام اقدام کرده اند، گفت: مطالعه واکسن در شهر تهران به پایان رسیده است و حتی ما مقداری بیشتر از سهمیه واکسن تهران، واکسن به داوطلبان تزریق کردیم.

مظهری با بیان اینکه ۲ هزار نفر نیز در شهرستان کرج مورد مطالعه قرار گرفتند که تزریق واکسن به این افراد نیز تمام شده است، گفت: در شهرستان‌های بوشهر، مشهد، اصفهان و شیراز نیز از روز ۲۰ خرداد روند واکسیناسیون برای مطالعه فاز سوم آغاز خواهد شد.

او با بیان این که تاکنون بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر در این مرحله واکسن را تزریق کرده اند، گفت: تزریق دوم واکسن به داوطلبان دریافت‌کننده فاز سوم از ۲۳ خرداد آغاز می‌شود.

کد خبر 605474

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha