شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین تولید کننده خودرو در بخش  خصوصی کشور شناخته میشود و همواره در تلاش بوده تا خدمات قابل قبولی را به مشتریان خود عرضه نماید . از همین روی تلاش و برنامه ریزی گسترده ایی صورت گرفته تا همواره رضایت مشتریان صورت پذیرد .

ISQI-MVM.JPG

در بحث رضایت از مبحث فروش  شرکت مدیران خودرو از ۱۰ دوره ارزیابی ۷ بار موفق به کسب رتبه نخست گردیده است که در مباحثی چون مدت زمان تحویل و پروسه تحویل ، برخورد با مشتری و... میباشد. روند انجام فرآیند ارزیابی خدمات فروش صنعت خودرو بر اساس سه فاکتور ذیل و توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام میگیرد.

  • ارزیابی نمایندگی های مجاز خدمات فروش
  • ارزیابی سیستم  خدمات فروش در انطباق با الزامات آئین نامه
  • سنجش رضایتمندی مشتریان

که با بررسی  این معیارها شرکت مدیران خودرو در ارزیابی سال ۱۳۹۹ موفق به کسب عناوین ذیل گشته است:

  • رتبه یک شرکتهای عرضه کننده خودرو در ارزیابی خدمات فروش
  •  برترین شبکه فروش در بین کلیه شرکتهای عرضه کننده خودرو
  • بالاترین امتیاز رضایتمندی مشتریان

همچنین تا کنون ۶ بار نیز شرکت مدیران خودرو در بحث رسیدگی به شکایات مشتریان رتبه نخست را بدست آورده است  که نشان دهنده توجه شرکت مدیران خودرو به بحث رضایت مندی مشتریان میباشد .

مدیران خودرو به عنوان یک شرکت فعال در بخش خصوصی همواره توجه ویژه ایی را به بحث رضایت مندی مشتریان داشته و با صرف هزینه و آموزش فراوان توانسته موقعیت مطلوبی را در مقایسه با رقبا بدست آورد .

کد خبر 604830

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار