دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
۰ نفر

مدیرکل تدوین مقررات و هماهنگی امور شورا و نهادهای شهرداری تهران از تهیه و به روزرسانی منسجم شناسنامه مصوبات شورای اسلامی شهر تهران به صورت الکترونیکی خبر داد.

شورای شهر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، شهاب الدین صابون چی با اشاره به پراکندگی پیگیری اجرای مصوبات شورای اسلامی در گذشته گفت: ضرورت ساماندهی و انسجام‌بخشی به روند پیگیری و رصد اجرای مصوبات شورا توسط مجموعه مدیریت شهری به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری تهران بیش از پیش محسوس بود. در همین راستا این اداره کل به منظور دسترسی آسان به بانک اطلاعاتی مصوبات شورای اسلامی و نیز ارائه گزارش جامع اقدامات صورت گرفته در این خصوص، از ابتدای سال گذشته اقدام به تهیه و تدوین مجموعه شناسنامه مصوبات شورای اسلامی شهر تهران به تفکیک حوزه‌های مختلف کرده است.

صابون چی در توضیح روند گردآوری مصوبات شورا گفت: ابتدا همه مصوبات شورا گردآوری و پس از تفکیک موضوعی و رعایت تقدم و تاخر تاریخ مصوبه، کلیه ۲۷۱ مصوبه ابلاغی شورا در سال ۹۹، شناسنامه دار شده و در هر کدام علاوه‌بر تاریخ ابلاغیه شورا، تاریخ ابلاغ شهردار محترم و کلیه سوابق اجرایی، کلیه اقدامات مندرج در مصوبه و نیز مکاتبات صورت گرفته اعم از پیگیری‌های انجام شده از حوزه‌های درگیر و گزارش‌های ارسالی به شورا درج شده است.

مدیرکل تدوین مقررات و هماهنگی امور شورا و نهادها در پایان از انتقال سامانه شناسنامه الکترونیکی مصوبات به سامانه مصوبات شورای اسلامی شهر و تکمیل چرخه پیگیری و اجرای مصوبات در مجموعه شورا و شهرداری خبر داد.

کد خبر 604738

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha