معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: برگزاری حضوری کلاس‌های درس در مهر امسال منوط به واکسینه کردن معلمان است.

امتحان مدارس در شرايط كرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: اگر کلاس‌ها حضوری برگزار شود، میزان آسیب‌ها به حداقل خواهد رسید و پیش‌بینی می‌شود برای مهر جاری اگر ستاد ملی کرونا اجازه دهد، کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار شود.

وی با بیان اینکه در نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا وزیر آموزش و پرورش پیشنهاد واکسینه کردن معلمان تا قبل از مرداد را ارائه داده است، گفت: تمام توان و تلاش ما بر این است که همه معلمان تا پایان مرداد امسال واکسینه شوند تا کلاس‌ها را در اول مهر به صورت حضوری برگزار شده و دانش‌آموزان همانند گذشته به درس و تحصیل خود بپردازند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در ادامه یادآور شد: بر اساس مصوبه شورای معاونین وزارتخانه، مقرر شد که معاونین وزیر در بازدید از حوزه‌های آزمونی در استان‌ها، آخرین وضعیت امتحانات حضوری و نحوه برگزاری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم را رصد کنند.

وی عملکرد حوزه‌های آزمونی استان کردستان در برگزاری امتحانات حضوری دانش آموزان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مسئولان آموزش و پرورش استان، حداکثر تلاش خود را انجام داده‌اند، پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و برنامه ریزی‌های خوبی در این راستا انجام شده است.

احمدی لاشکی حضور حداکثری دانش آموزان سر جلسه امتحان را قابل تقدیر دانست و گفت: این حضور حداکثری بیانگر این است که آموزش و پرورش توانسته اعتماد جامعه و خانواده‌ها را جلب کند.

کد خبر 604683

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha