عضو جبهه اصلاحات ایران گفت: انتخابات شوراهای شهر طبق روال قبلی در جبهه اصلاحات ادامه دارد و در این زمینه در جلسات پیش‌رو تصمیم‌گیری دقیق و جزئیات اقدام‌هایی که در این عرصه به مرحله تصویب و اجرا برسد، از سوی سخنگوی جبهه یا رئیس ستاد انتخاباتی جبهه اصلاحات اعلام می‌شود.

حسین مرعشی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران ایران، درخصوص آخرین موضع این حزب نسبت به انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: حزب کارگزاران همواره اعلام کرده است که در چارچوب جبهه اصلاحات فعالیت می‌کند و هر اقدامی که داشته باشیم، درون این جبهه تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی افزود: البته حزب کارگزاران پیشنهادهایی برای مسیر پیش‌رو دارد که آن‌ها را در زمان مناسب به جبهه اصلاحات تقدیم خواهیم کرد. اما اکنون از منظر عنصر زمانی امکان رسانه‌ای شدن آن‌ها نیست.

عضو جبهه اصلاحات ایران در رابطه با فعالیت این جریان در انتخابات شوراهای شهر، اظهار داشت: انتخابات شوراهای شهر طبق روال قبلی در جبهه اصلاحات ادامه دارد و در این زمینه در جلسات پیش‌رو تصمیم‌گیری دقیق خواهد شد و حتما جزئیات اقداماتی که در این عرصه به مرحله تصویب و اجرا برسد، توسط سخنگوی جبهه یا رئیس ستاد انتخاباتی جبهه اصلاحات اعلام خواهد شد. مجددا تاکید دارم که جبهه اصلاحات ایران در این انتخابات با انسجام کامل حرکت خواهد کرد.

مرعشی در رابطه با اظهارنظر یکی از اعضای این حزب مبنی بر حضور در انتخابات حتی در صورت ردصلاحیت همه کاندیداها، بیان داشت: ایشان نه سخنگوی کارگزاران هستند، نه سخنگوی جبهه اصلاحات، من مطلب ایشان را ندیدم اما اگر چنین حرفی را مطرح کرده‌اند، برداشت شخصی خودشان است.

وی در رابطه با گمانه‌زنی‌ها در خصوص نزدیکی میان حزب متبوع خود با عبدالناصر همتی یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: آقای همتی یکی از شخصیت‌های خوبی هستند که در انتخابات حضور دارند اما ما منتظر تصمیم جبهه اصلاحات هستیم. در مجموع برای هر کنش و فعالیتی در انتخابات در حال بررسی شرایط هستیم و جمع‌بندی نهایی را سخنگوی جبهه اصلاحات اعلام خواهند کرد.

کد خبر 604659

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha