درحالی که در ۲-۳ سال گذشته و در پی قطع همکاری برندهای خارجی لوازم خانگی مخصوصا کره‌ای ها با ایران، برندهای لوازم خانگی ایرانی خوش‌اقبالتر شده‌اند و آمارهای تولیدی آنها در سال ۹۹ به شدت صعودی بوده، اما گزارش‌ها از بازار لوازم خانگی می‌گوید گرانی ۳۰ درصد لوازم خانگی ایرانی، مزیت رقابتی با رقبای خارجی صفر کرده است و عادت به ایرانی خریدن را ترک می‌دهد.

گرانی ۳۰ درصدی در لوازم خانگی ایرانی

کد خبر 604089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار