درحالی که در ۲-۳ سال گذشته و در پی قطع همکاری برندهای خارجی لوازم خانگی مخصوصا کره‌ای ها با ایران، برندهای لوازم خانگی ایرانی خوش‌اقبالتر شده‌اند و آمارهای تولیدی آنها در سال ۹۹ به شدت صعودی بوده، اما گزارش‌ها از بازار لوازم خانگی می‌گوید گرانی ۳۰ درصد لوازم خانگی ایرانی، مزیت رقابتی با رقبای خارجی صفر کرده است و عادت به ایرانی خریدن را ترک می‌دهد.

کد خبر 604089
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha