مجموع نظرات: ۱
جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
۰ نفر

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از بازگشایی دوباره تالارهای پذیرایی از امروز خبر داد و شروط فعالیت آنها را تشریح کرد.

بازگشایی تالارها

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: در پی انجام مکاتبات، رایزنی‌ها و پیگیری‌های مستمر و تلاش همه دستگاه‌ها و به خصوص نیروی انتظامی برای بازگشایی و فعالیت مجدد تالارها، کمیته امنیتی ـ اجتماعی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا روز پنج‌شنبه موافقت خود را در خصوص صدور مجوز فعالیت مجدد تالارها اعلام کرد و البته شروطی را برای این فعالیت اعلام کرد که رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و نظارت دقیق بر اجرای ضوابط و دستورالعمل‌ها از جمله آن است.

وی افزود: براین اساس مقرر شد در فضای باز تالارها با در نظر گرفتن فاصله ۳ متر برای هر صندلی و تامین فضای ۸ متر مربع برای هرنفر، حداکثر با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت و پذیرش مشتری برای خدمات صورت پذیرد.

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ادامه داد: درباره فضای بسته و مسقف تالارها و سالن‌های پذیرایی نیز علاوه بر الزام رعایت دستورالعمل‌ها اعلام شده در فضای باز، رعایت محدودیت پذیرش مشتری در شهرهای قرمز حداکثر تا ۱۵ نفر، نارنجی ۲۰ نفر، زرد ۳۰ نفر و در شهرها با شرایط آبی تا ۵۰ نفر لازم‌ و ضروری است.
 

کد خبر 603993

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha