سخنگوی قوه قضائیه گفت: پرونده فوت «آزاده نامداری» (مجری سابق صداوسیما) به هیچ وجه جنایی نیست و اولیای دم هم نتیجه آزمایشات را پذیرفته اند.

آزاده نامداری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در ارتباط با آخرین موارد مرتبط با پرونده فوت آزاده نامداری مجری سابق صداوسیما که جسدش روز ۷ فروردین امسال در خانه‌اش واقع در سعادت‌آباد پیدا شد، اظهار کرد: در این پرونده بررسی‌های ما حکایت از این دارند که این پرونده به هیچ عنوان جنایی نیست.

وی افزود: بررسی‌های پزشکی قانونی و فنی همکاران دلالت بر غیرجنایی بودن پرونده دارد.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: اولیای دم چه والدین و چه همسرشان از کسی اعلام شکایت نکرده‌اند و پرونده فاقد شاکی است.

اسماعیلی بیان کرد: خانواده وی نیز بررسی‌های قضائی و پلیسی را پذیرفته‌اند و این پرونده ابعاد بازِ دیگری ندارد.

جسد آزاده نامداری، مجری سابق صداوسیما، روز ۷ فروردین امسال در خانه‌اش واقع در سعادت‌آباد تهران پیدا شد. پیکر نامداری در حالی که بیش از یک روز از زمان مرگ وی می‌گذشت، کشف شد. پس از کشف پیکر وی، گمانه‌زنی‌های متعددی درباره علت مرگ و احتمال خودکشی عنوان شد اما هیچ‌کدام از آنها توسط مراجع قضائی تأیید نشد. حالا امروز سخنگوی قوه قضائیه نظر نهایی را اعلام کرد و گفت این پرونده جنایی نیست و مختومه اعلام می‌شود.

کد خبر 603387

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 17
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    50 3
    خب مردم حق دارند بدونند علت اصلی فوتشون چی بوده؟!! به هر حال ایشون طرفدارانی داشتند. بهتر بود برای جلوگیری از شایعات، علت فوت به صورت شفاف و واضح توضیح داده بشه تا از وقوع اتفاقات ناگواری از این دست جلوگیری بشه.