یکی از موضوعات داغ این روزها که نقل گفت‌وگوی محافل خصوصی، رسانه‌های اجتماعی و خبری شده است، قطعی برق تهران است که بسیاری از افراد را دچار مشکلات زیادی کرده است. قطعی برق پایتخت متاسفانه عواقب بسیار ناگواری را برای کسب و کارهایی که با چنگ و دندان خودشان را در این بحران کرونا زنده نگه داشته‌اند به وجود آورده است.

image-20210525094827-1.jpeg

در پی خاموشی‌های پراکنده درتهران و سایر نقاط کشور، به گفته مسوولان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ این خاموشی‌ها در اثر مصرف زیاد برق شهروندان در مناطق مختلف و با هدف مدیریت بار و بهینه‌سازی مصرف انرژی است و تا اطلاع ثانوی قطعی برق ادامه خواهد داشت.

در چند روز اخیر خبرهای زیادی را از اتفاقات ناگوار قطعی ناگهانی برق برای اقشار مختلف جامعه شنیده‌ایم. از باخت ملی پوشان مسابقات شطرنج انتخابی آسیا گرفته، تا کسب و کارهای آنلاین، بیماران کرونایی تحت مراقبت‌های ویژه تنفسی و افزایش تصادفات و اختلال در میزان ترافیک شهر به دلیل خاموش شدن چراغ‌های راهنمایی و رانندگی همه و همه از تاثیرات منفی خاموشی‌های پی در پی و بدون برنامه برق پایتخت است که نه تنها مسابقات بین‌المللی شطرنج، بلکه تمام افراد جامعه را مات تصمیم مدیران شرکت توزیع برق کرده است.

جدول زمانبندی قطعی برق تهران

وزارت توزیع برق تهران علی‌رغم آگاهی از ضربه‌ای که قطع برق می‌تواند برای افراد جامعه و اصناف داشته باشد در روزهای اخیر بدون اطلاع رسانی همگانی اقدام به قطع برق مناطق مختلف تهران کرده است. همچنین به گفته معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق  تهران بزرگ شهروندان می‌توانند با نصب نرم‌افزار برق من بر روی گوشی‌های هوشمند از خاموشی‌های احتمالی برق منطقه آگاه شوند. همچنین علاوه بر این نرم‌افزار، می‌توانید از طریق جدول زمانبندی قطع برق که دیروز سوم خرداد ۱۴۰۰ از سوی وبسایت توزیع نیروی برق تهران به تفکیک منطقه منتشر شده است مطلع شوید. این برنامه‌زمانبندی را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

سرویس تلفن ثابت نواتل خاموش نمی‌شود!

اگر کسب و کاری دارید که این‌روزها تحت تاثیر خاموشی تهران قرار گرفته است و قلب تپنده کسب و کارتان، خطوط تلفن ثابت و سرویس تلفن‌تان را از کار انداخته‌ است بهتر است بدانید که سرویس تلفن ابری نواتل به نوعی طراحی و پیاده‌سازی شده است که حتی در زمان قطع سراسری برق همچنان امکان ارائه سرویس دارد و مشترکین می‌توانند از خطوط و سرویس تلفن خود بدون نگرانی استفاده کنند. مرکز تلفن ابری نواتل بر روی بهترین دیتاسنترهای کشور با بروزترین تجهیزات برق اضطراری (UPS) مستقر است. به همین دلیل است که مشترکین ما در این چند روز هیچگونه نگرانی بابت از دسترس خارج شدن سرویس تلفن و از دست دادن مشتریانشان به دلیل قطع شدن برق نداشتند. اگر کسب و کار شما هم این روزها دچار خاموشی و اختلال در ارتباطات تلفنی‌تان شده است پیشنهاد می‌کنیم به مشترکین همیشه روشن سرویس نواتل بپیوندید.

کد خبر 603331

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha