مجموع نظرات: ۲
دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
۰ نفر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از ریزش معدن خاک نسوز نیلچیان خبر داد و گفت: در این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

ريزش معدن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از ریزش معدن خاک نسوز نیلچیان در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: در این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

رستمی گفت: این معدن در منطقه دوپلان از توابع شهرستان اردل واقع شده است و هم‌اکنون نیروهای امدادی در محل وقوع حادثه حضور دارند.

به گزارش ایسنا، معدن شهید نیلچیان با حفاری ۳۱ حلقه چاه به طول ۵ هزار متر در محدوده‌ای به وسعت ۲۰۰ هکتار واقع شده که از نظر نوع، کیفیت و مرغوبیت تولید به عنوان بهترین معدن خاک نسوز ایران هم مطرح است

ظرفیت استخراج سالانه این معدن ۱۵ هزار تن خاک نسوز است و عملیات اکتشاف این معدن زیرزمینی سال ۴۸ و عملیات بهره برداری آن ازسال ۵۳ درمنطقه باجگیران ودو پلان چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

کد خبر 603117

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    1 0
    وقتی مسئولین بیخیال می مانند تا آب زیرشان می افتد بعد می خواهند در چند لحظه همه چیز را یکجا درست کنند باید منتظر چنین حوادثی باشیم. خبر مربود به معادن غیر فعال در ماه های گذشته را مرور کنید--متوجه حرفم می شوید.