مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
۰ نفر

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با اجرای پروژه‌های مناسب سازی، شاهد تسهیل در تردد عموم شهروندان به ویژه معلولان و سالمندان خواهیم بود.

مناسب سازی

سعید جهانگیری در این باره به همشهری آنلاین گفت در سالجاری اجرای ۶ پروژه مناسب سازی در منطقه ۳ شهرداری قزوین پیش بینی شده است که با اجرای این پروژه‌ها نواقص معابر منطقه ۳ به لحاظ تردد عموم شهروندان به ویژه معلولان و سالمندان برطرف شده و شاهد تسهیل در تردد عابران پیاده در این محدوده از شهر خواهیم بود.
وی افزود: این ۶ پروژه در بلوارهای شهید صیادشیرازی، رزمندگان، غدیر، ۲۲بهمن، سیدالشهدا و شهید مطهری اجرا می‌شود.  
جهانگیری ادامه داد: همچنین بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته در منطقه ۲ شهرداری قزوین نیز ۵ پروژه مناسب سازی در نظر گرفته شده است که این پروژه‌ها در خیابان‌های بوعلی، فلسطین، بلوارهای بهشتی، سعادت و پرستار اجرا می‌شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: براساس اولویت بندی‌های مشخص شده نسبت به اجرای این پروژه‌ها اقدام می‌شود و همواره سعی بر این است که فضاهای عمومی سطح شهر برای تردد آسان و ایمن عموم جامعه آماده باشد که امیدواریم در این زمینه موفق به جلب رضایت شهروندان شده باشیم.
وی یادآور شد: با آغاز سال جاری تمام معابر سطح شهر به لحاظ مناسب و ایمن بودن برای تردد تمام شهروندان مورد بازبینی قرار گرفت تا در صورت نیاز نسبت به اجرای پروژه‌های مناسب سازی و ایمن سازی در سطح شهر اقدام شود.
جهانگیری همچنین اجرای سطوح شیب‌دار در پیاده‌روها، تغییر رنگ و بافت کف‌سازی محل تقاطع‌ها، اجرای کف پیاده‌روها از مصالح سنتی و غیر لغزنده، هم‌سطح‌سازی درپوش‌ها با کف پیاده‌روها و استفاده از موزاییک‌های شیاردار برای تعیین مسیر و جهت حرکت و بهسازی مبلمان شهری را از اقدامات در حال انجام برای مناسب‌سازی فضاهای شهری قزوین ویژه معلولان و سالمندان عنوان کرد.

کد خبر 602657

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha