فرمانده سپاه پاسداران خطاب به گروه‌های مقاومت گفت: آن موقع که موشک‌ قاسم و سجیل را به قلب رژیم صهیونیستی شلیک می‌کنید، ما تا آخر با شما می‌مانیم.

سردار حسین سلامی فرمانده سپاه در مجلس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سردار حسین سلامی در مراسم تجمع مردم تهران در حمایت از فلسطین طی سخنانی گفت: با درود بر شهدای مقاومت اسلامی به ویژه پرچمدار و مشعل‌دار شهدای مقاومت سپهبد شهید حاج ‌قاسم سلیمانی، به مردم مظلوم و مقاوم و شجاع و سرافراز فلسطین به خصوص مردم مظلوم اما مقتدر غزه درود می فرستم. 

وی افزود: از میدان امام حسین به مردم فلسطین اعلام می کنم که  قلب ما با شما است و همه ما فلسطینی هستیم. ما در کنار جوانان شما هستیم آن موقع که موشک‌ قاسم و سجیل را به قلب رژیم صهیونیستی شلیک می‌کنید ما تا آخر با شما می‌مانیم. این عهد جاودانه و دائمی است.

سردار سلامی ادامه داد: باور کنید یکی دو سالی است که رژیم صهیونیستی با تصوراتی خودساخته و با خیالاتی باطل و اوهامی پریشان فکر می‌کرد از مرز تهدیدات عبور کرده و آسیب‌ناپذیر شده است و قضیه فلسطین در جهان اسلام به فراموشی سپرده شده و می‌تواند قدس را با آرامش پایتخت صهیونیست قرار دهد.

فرمانده سپاه پاسداران همچنین بیان کرد: آنها به سوریه حمله می‌کردند در ایران ترور می‌کردند، با عامل خودفروخته خود در سیستم هسته‌ای ما خرابکاری می‌کردند، برای کشتی ها مزاحمت ایجاد می کردند فکر می کردند واکنشی وجود ندارد و از مرز زوال عبور کرده اند ولی صحنه عوض شد و کشتی‌های آنها مورد هدف قرار گرفت. این ماجراهای مربوط به دو سه ماه پیش است. آنها می دانند چه اتفاقاتی افتاده است. 

وی افزود: پس از خرابکاری هسته‌ای، کارخانه موشک‌سازی آنها با انفجاری مهیب روبه‌رو شد و پالایشگاه حیفا منفجر شد و بزرگترین مجموعه دفاعی آنها به نام رافائل دچار آتش سوزی شد. بزرگترین مجموعه صنعت دفاعی آنها دچار آتش سوزی گسترده‌ای شد و همه چیز تغییر کرد. امنیت رژیم صهیونیستی با شکستی بی‌سابقه مواجه شد.‌

سلامی اظهار کرد: نگرانی از حماس وجود آنها را فرا گرفته است. پس از حمله به محله شیخ جراح، هزاران موشک به سوی تل‌آویو شلیک شد. عسقلان آتش گرفت. شهرهای صهیونیستی با شراره های آتش موشک‌های فلسطینی هدف قرار گرفت و هیچ نقطه امنی برای آنان باقی نماند. 

فرمانده سپاه پاسداران ابراز کرد: گنبد آهنین و سیستم پاتریوت و سامانه‌های پدافند ضد موشکی در برابر حجم موشک‌های مقاومت ناتوان شده و تسلیم  شدند.

کد خبر 602227

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha