چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
۰ نفر

مالک شهر خودرو بعد از شکایات مردمی بازداشت شده است.

حمیداوی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا اواسط زمستان سال 1399 در حالی که شهرخودرویی‌ها با پیروزی مقابل سپاهان در شادی برد بودند، خبر رسید که دو عضو هیات مدیره شرکت شهرخودرو توسط دستگاه‌های امنیتی بازداشت شده اند. البته مدیران شهرخودرو ابتدا اعلام کردند که این بازداشت ارتباطی به فوتبال ندارد و به تجارت این شرکت مربوط است. این درحالی بود که بعد از بازداشت این دو مدیر شهرخودرو خبری از فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو نبود.

بعد از این موضوع فرهاد حمیداوی مالک شهرخودرو به یک باره ناپدید شد و خبری از او نبود تا اینکه وی در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال حاضر شد.

ماجرای دستگیری دو عضو هیات مدیره شهرخودرو کار را تا جایی پیش برد که تیم فوتبال شهرخودرو دچار بحران‌های مالی شدیدی شد تا جایی که این تیم نتوانست پول تست‌گیری کرونای خود را پیش از دیدار با ماشین سازی پرداخت کند و این بازی تا آستانه لغو پیش رفت اما سرانجام با دخالت مهدی رحمتی سرمربی این تیم این مشکل حل شد اما شهرخودرو وارد بحران جدیدی شده بود که سال‌ها قبل با نام پدیده آن را تجربه کرده بود.

بعد از کش و قوس‌های فراوان و حواشی زیاد این تیم دراختیار هبات فوتبال خراسان رضوی قرار گرفت تا نام این تیم از شهرخودرو به پدیده تغییر پیدا کند و به نوعی پایان کار حمیداوی در شهرخودرو مشهد باشد.

حالا بعد از شکایات مردمی از هلدینگ شهرخودرو و اعتراضات فراوان، شنیده می‌شود فرهاد حمیدوای مالک سابق شهرخودرو با دستور دادستانی تهران بازداشت شده و به صورت موقت راهی زندان اوین شده است. باید نشست و دید چه سرنوشتی در انتظار حمیداوی خواهد بود.

کد خبر 602203

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha