مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
۰ نفر

دادستان مرکز استان گیلان خبر دستگیری "متهم اصلی پرونده شرکت ابریشم گیلان" را تایید کرد.

شرکت ابریشم گیلان

سیدمهدی فلاح میری به همشهری آنلاین گفت: با پیشرفت تحقیقات پرونده شرکت ابریشم گیلان در دادسرای صومعه سرا، قرار تامین صادره از سوی بازپرس پرونده با تفهیم مستندات و ادله جدید، تشدید و متهم اصلی که پیش از این به‌دلیل ابتلا به کرونا با تودیع وثیقه آزاد بود، بازداشت و روانه زندان شد.

دادستان مرکز استان گیلان با اشاره به پیشبرد تحقیقات این پرونده توسط سازمان اطلاعات سپاه، ضمن تقدیر از عملکرد ضابطین خاص گفت: وقت زیادی برای جمع‌آوری اطلاعات در این پرونده از سوی ضابطین صرف شده است که با صدور دستور قضایی برای تسریع در تکمیل تحقیقات و ارائه مستندات کامل، امیدواریم این پرونده هرچه زودتر با اتخاذ تصمیم نهایی در دادسرا، به دادگاه ارسال شود.

به گزارش همشهری آنلاین، اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال متهم اصلی پرونده شرکت ابریشم گیلان است که هفته گذشته به اتهام پولشویی و اخلال در نظام اقتصادی کیفرخواستی برای وی صادر و تحت تعقیب قضایی قرار گرفته بود. دادستانی ضمن پیگیری راه‌اندازی مجدد شرکت ابریشم گیلان در حال بررسی اتهامات افرادی است که در سال‌های گذشته، موجب اخلال در تولید این کارخانه شدند.

خلیل‌زاده چند روز پیش تفهیم اتهام شد اما به‌دلیل ابتلاء به بیماری کرونا با دریافت وثیقه آزاد شده بود.

کد خبر 601162

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha