استقلال تهران در بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت به مصاف ذوب‌آهن می‌رود.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، استقلال بعد از دو شکست متوالی در لیگ برتر امشب امید خود برای به دست آوردن یک جام در این فصل را در جام حذفی جست و جوی می‌کند. جایی که این تیم در یک مصاف تکراری باید برابر ذوب اهن به میدان برود.

تیم مجیدی پس از مسابقات فشرده لیگ قهرمانان آسیا با وجود مصدومیت و فشار بالای بازی‌ها هنوز به فرم ایده‌آل پیش از این رقابت‌ها بازنگشته‌ و فاصله زیادی با تیم مدنظر هوادارانش دارد. استقلال در مسابقه امروز به دلیل آسیب‌دیدگی شیخ دیاباته را در اختیار ندارد که میزان دوری و ناحیه مصدومیت او مشخص نشده است. آنها محرومی در این بازی ندارند و سایر بازیکنان به غیر از متین کریم‌زاده که آن هم آسیب‌دیده است، در اختیار کادرفنی هستند.

استقلال برای مسابقه با ذوب آهن تغییر بزرگی در ترکیب خواهد داشت. سرمربی استقلال احتمالا به دلیل چند گلی که رشید مظاهری در بازی‌های اخیر دریافت کرده، مخصوصا ضعف روی گل دربی،  سیدحسین حسینی پس از مدت‌ها به ترکیب بازمی‌گردد تا هم رشید مظاهری دست کم برای یک مسابقه استراحت کند و هم حس رقابت بین گلرها از بین نرود.  

در خط دفاعی حضور وریا غفوری، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند و محمد نادری محتمل است و با بازگشت آرش رضاوند پس از محرومیت در دربی، خط میانی در کنار مهدی مهدی پور، مسعود ریگی و فرشید اسماعیلی تکمیل می‌شود.

در خط حمله با غیبت دیاباته به نظر می‌رسد کادرفنی همانند سایر مسابقاتی که این مهاجم را در اختیار نداشته با حضور ارسلان مطهری و مهدی قایدی در زمین حاضر می‌شود.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب‌آهن به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری.

کد خبر 602054

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha