چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵
۰ نفر

حسین حسینی در آخرین بازی دوره فکری گلر استقلال بود اما در دوره مجیدی حتی یک دقیقه هم بازی نکرده است.

حسین حسینی

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از عملکرد نسبتا ضعیف رشید مظاهری در ۲ بازی اخیر استقلال و ۳ گلی که او از ذوب‌آهن و پرسپولیس خورد، گویا فرهاد مجیدی تصمیم گرفته در بازی امروز جام‌حذفی دروازه تیمش را به سیدحسین حسینی بسپارد. اگر این اتفاق رخ بدهد، حسینی بعد از ۱۲ بازی نیمکت‌نشینی دوباره به ترکیب اصلی بازخواهد گشت.

حسینی در دوران محمود فکری کم‌وبیش در دروازه استقلال قرار می‌گرفت و اگرچه تعداد بازی‌هایش خیلی کمتر از رشید مظاهری بود (۱۲ به ۴) اما به هر حال فرصت بازی نصیبش می‌شد. در آخرین بازی استقلال تحت هدایت فکری هم همین حسینی دروازه‌بان بود که استقلال در رفسنجان با مس به تساوی یک-یک رسید. اما از زمان آمدن مجیدی، هنوز حسینی حتی یک دقیقه هم درون دروازه قرار نگرفته و در ۵ بازی لیگ، ۶ بازی آسیایی و یک بازی جام‌حذفی رشید مظاهری بازی کرده و طی ۱۲ بازی ۱۲ گل دریافت کرده است.

میانگین گل خورده رشید در زمان فکری ۰.۶۷ گل در هر بازی بود که در دوره مجیدی به یک گل در هر بازی رسید. حسینی هم طی ۴ بازی ۴ گل خورده و میانگین گل خورده‌اش دقیقا یک گل در هر بازی است. میانگین نمرات رشید در لیگ برتر ۶/۹۹ و میانگین نمرات حسینی ۶/۷۱ بوده است.

کد خبر 602030
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha