مؤسسه مادران یاریگر توانجویان اوتیسم (میتا) با هدف جلب مشارکت خانواده های دارای فرزند اوتیسم و برای آگاه‌سازی جامعه درباره این اختلال، اولین جشنواره «زندگی با اوتیسم» را برگزار می‌کند. 

میتا

همشهری آنلاین-معصومه حق جو: همه خانواده‌های دارای فرد اوتیسم می‌توانند تا ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ با ارسال فیلم‌های کوتاه، عکس و دلنوشته‌ در این جشنواره شرکت کنند.

هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر سه فریم عکس با فرمت jpg ارسال کند. عکس ها باید بدون نوشته و امضا باشند و هر عکس دارای عنوان باشد.

برای شرکت در بخش فیلم، زمان آن نباید بیشتر از ۲ دقیقه باشد و حداکثر ۲ اثر پذیرفته می‌شود. ذکر نام کارگردان و تصویربردار الزامی است و از طریق سایت میتا می‌توان برای ارسال فیلم اقدام کرد.

شرکت‌کنندگان محدودیتی در استفاده از ابزار عکسبرداری و فیلمبرداری ندارند و با هر وسیله‌ای اعم از تلفن همراه، تبلت و... می توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

در بخش دلنوشته با محتوای مثبت و امیدبخش، اثر ارسالی باید pdf یا word و به صورت داستان، شعر یا یک متن ادبی یا به صورت صوتی در قالب mp۳ یا mp۴ باشد. حداقل متن ارسالی ۷ خط و حداکثر سه صفحه است.

به نفرات اول تا سوم در هر بخش جوایزی به رسم یادبود اهدا می ‌شود. علاقه‌مندان برای آگاهی از نحوه ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس http://mitaautism.ir مراجعه کنند.

کد خبر 601890

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha