سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
۰ نفر

مهاجم ایرانی آاک آتن یونان پس از درخشش در لیگ این کشور به تیم ملی ایران دعوت شد.

کریم انصاری‌فرد

به گزارش همشهری‌آنلاین، درخشش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در لیگ یونان موجب شد تا رسانه‌های این کشور از دعوت مهاجم تیم آاِک این کشور به تیم ملی فوتبال ایران خبر دهند. دور برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به صورت متمرکز در کشور بحرین برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتبال ایران برای صعود از گروه خود باید با تیم های فوتبال کامبوج، هنک کنگ، عراق و بحرین مسابقه دهد. این مسابقات از ۱۳ خرداد آغاز خواهد شد.  

گمانه‌زنی درباره ترکیب تیم ملی فوتبال ایران و نفرات اعزامی به بحرین به یکی از مهمترین اخبار رسانه‌ای تبدیل شده است. لژیونرهای ایرانی در لیگ‌های معتبر اروپایی عملکرد درخشانی داشته و این موجب شده تا امید برای برتری در چهار دیدار پیش رو در بین هواداران فوتبال ایران ایجاد شود.   یکی از این لژیونرها کریم انصاری‌فرد است که در فصل جاری با تیم آاِک یونان عملکرد چشمگیری داشت و توانست با این تیم در جایگاه چهارم لیگ این کشور قرار گیرد و سهمیه لیگ اروپا را نیز کسب کند. بعد از این موفقیت رادیو ورزش یونان از دعوت مهاجم ایرانی تیم آاِ ک به تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.  

کریم انصاری فرد تاکنون ۸۳ بار با پیراهن تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفته است و یکی از گلزنان ایران در جام جهانی فوتبال به شمار می‌رود. او گل تساوی تیم ملی فوتبال کشورمان را در برابر پرتغال از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

کد خبر 601839

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha