مجموع نظرات: ۱
سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳
۰ نفر

با شیوع ویروس کرونا در ایران، شرایط از جمله شرایط سفر و گردش و تفریح بسیار تغییر کرده است. در این ایام توصیه میشود تنها سفرهای ضروری و سفرهای کوتاه مدت کاری صورت پذیرد با اینحال بسیاری نیز ترجیح میدهند با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای مدت کوتاهی هم که شده سفر کنند.

image-20210518103935-1.jpeg

همانطور که میدانید حدود ۲۳۰ سال از زمانی که تهران به عنوان پایتخت ایران انتخاب شده میگذرد، از همین رو این شهر پر ازمراکز رفاهی و تفریحی است و نسبت به سایر شهر های ایران مدرن تر است از همین رو تهران مقصد سفر بسیای از ایرانیان است. این سفرها میتواند سفرهای کاری باشد، یا سفر های تفریحی. به هر ترتیب روزانه تعداد زیادی از افراد به تهران سفر میکنند. در هر سفری یکی از مهم ترین دغدغه ها تهیه محلی برای اقامت است. اجاره خانه روزانه در تهران یکی از بهترین روش ها برای تهیه محل اقامت است. چرا که مزایای آپارتمان های مبله بسیار بیشتر از سایر اقامتگاه در شهر تهران است. به علاوه در این شرایط خاصی که کرونا به وجود آوره است اجاره آپارتمان مبله در تهران بسیار ایمن تر از هر روش دیگری است در ادامه به مزایای اجاره آپارتمان مبله در تهران به خصوص در دوران کرونا اشاره خواهیم کرد.

کاهش احتمال قرار گرفتن در معرض افراد ناقل

در هتل ها تعداد افراد زیادی از اتاق ها سالن های بدنسازی ،اتاقهای کنفرانس و سایر امکانات استفاده می کنند؛هتل ها اغلب محل پرورش میکروب ها و باکتری های مضر هستند. وقتی تصمیم به اقامت در هتل میگیرید باید این واقعیت را قبول کنید که صدها یا هزاران نفر قبل از شما در آن اتاق بوده اند مبلمان  و تخت هتل شما به اندازه ای که فکر میکنید تمیز نیستند. این در حالی است که شما با اجاره خانه روزانه در تهران میتوانید از واحد هایی استفاده کنید که کارکنان آنجا روزانه موظف به ضدعفونی کردن تنها یک یا نهایت دو واحدند و این کار آنها را به مراتب ساده تر میکند و آنها میتوانند دقت بیشتری صرف انجام اینکار کنند.همچنین نباید از این موضوع که افراد بسیار کمتری از این آپارتمانهای مبله به نسبت هتل ها استفاده میکنند غافل شد.یکی از جاهایی که میتوان این سوئیت های مبله را برای اقامتتان رزرو کنید سایت تهران مبله است.

مجبور نیستید از رستورانها غذا تهیه کنید

همه ی ما دوستداریم با حضور در یک شهر جدید کافه ها و رستوران های آن شهر را امتحان کنیم؛اما با شرایطی که کرونا پیش آورده بسیاری از رستوران ها و کافه ها تعطیل شده اند،اگر چنین نبود هم رفتن به رستوران ها در این شرایط کار عاقلانه ای نیست به خصوص اگر غذا در فضای بسته ای سرو شوند در صورت بیمار بودن پرسنل رستوران و یا دیگر مشتری ها امکان انتقال آلودگی به ما نیز وجود دارد.با اجاره آپارتمان مبله در تهران و داشتن یک آشپزخانه ختصاصی شما علاوه بر اینکه میتوانید در هروعده غذایی برای خود غذایی سالم بپزید از خطر آلوده شدن توسط پرسنل رستوران و دیگر افراد مبتلا به ویروس نیز در امانید.

جاهای دیدنی تهران در ایام کرونا

اگر به قصد تفریح و گردش به تهران می آیید باید به شما بگوییم که بسیاری از مراکز گردشگری و تفریح در تهران وجود دارند که با توجه به شیوع ویروس کرونا همچنان رفتن به آنجاها کم خطر است.و با رعایت نکات بهداشتی میتوانید امکان ابتلا به ویروس کرونا را در این مکانها ها به حداقل برسانید. ازجمله این مکانها میتوان به مکان های تفریحی داخل تهران و محل های دیدنی اطراف تهران اشاره کرد. جاهای دیدنی تهران در ایام کرونا برخلاف تصوراتمان اصلا محدود نیستند، شما میتوانید در طول سفرتان به سورتمه تهران بروید. سورتمه تهران یکی از بهترین جاهای دیدنی تهران در ایام کروناست که میتوانید به آنجا مراجعه کرده و بدون خطر و کاملا ایمن از لحاط انتقال ویروس کرونا به تفریح بپردازید. چرا که سورتمه تهران در یک فضای سربسته نیست بلکه در محیط بازیست که هئا کاملا در آنجا در جریان است و به هیچوجه امکان انتقال ویروس کرونا از طریق این تفریح به شما وجود ندارد به علاوه این یک تفریح انفرادی است که شما میتوانید به تنهایی و بدون نیاز به تماس با افراد دیگر از آن لذت ببرید و آدرنالین خونتان را آنچنان بالا ببرید که تا چند روز احساس نشاز و سرزندگی همراه شما باقی بماند.مجموعه سورتمه تهران یکی از بهترین بهترین تفریحات تهران است که همچنان با رعایت پروتکل های بهداشتی به فعالیت خود ادامه میدهد. تهران مبله واحد های مبله بسیار مناسبی در نزدیکی این مجموعه تفریحی شهر تهران دارد که با مراجعه به سایت تهران مبله میتوانید این واحد هارا اجاره کرده و سفر لذت بخشی را برای خود رقم بزنید. اسکیپ روم ها نیز یکی از بهترین تفریحات تهران هستند که این روزها بسیار محبوبند.ممکن است در شهری که شما هستید تعداد کمی اکسپ روم وجود داشته باشد اما در تهران اسکیپ روم ها متعددند و از تنوع بالایی برخوردارند و محل خوبی برای تفریح  های دسته جمعی با افرادی که با شما به سفر می آیند هستند. اتاق های فرار در واقع یکی محیطی هستند که شما را برای مدتی کوتاهی درون خود مبحوس میکنند و شما باید با حل معماهای مختلفی خودتان را از درون آن اتاق نجات دهید. اگر تا کنون حضور در فضای هیچ اسکیپ رومی را تجبربه نکرده اید باید به شما بگوییم که امروزه اسکیپ روم ها به یکی از محبوب ترین بهترین تفریحات تهران بخصوص در ایام کرونا تبدیل شده اند بنابراین رفتن به این اسکپ روم ها را در لیست جاهایی که باید در تهران سری به آنها بزنید قرار دهید.

کد خبر 601827

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha