سخنگوی شورای نگهبان گفت: در نشست امروز شورای نگهبان مقرر شد که پرونده ثبت نام کنندگان تکمیل شود.

CHUNK + عباسعلی کدخدایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، عباسعلی کدخدایی در این باره گفت: امروز اولین جلسه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها برگزار شد و گزارشهایی را که کارشناسان تهیه کرده بودند بررسی شد و تا آلان جلسه ادامه دارد.

وی افزود: به دلیل اینکه  برخی از مدارک و اسناد برای بررسی‌های ما  کافی نبود،  ضمن اینکه صحبت‌های کلی و مرور اسامی دریافتی شد؛ قرار شد که کارشناسان ما پرونده‌ها را تکمیل کنند و در جلسه بعدی که صبح چهارشنبه است مجددا کار رسیدگی را انجام دهیم تا ببینیم به چه مرحله ای می‌رسیم و نتیجه را زودتر اعلام کنیم. 

کدخدایی همچنین گفت: اسامی منتشر شده از احراز صلاحیت یا رد داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها حقیقت ندارد و شورای نگهبان کاملا این اخبار را تکذیب می‌کند.

وی افزود: در حال بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری هستیم و پس از حصول نتیجه اسامی تایید صلاحیت شده را اعلام خواهیم کرد.

کدخدایی ادامه داد: از مردم و رسانه تقاضا داریم به اخبار غیر موثق و کذب استناد نکنند. قوه قضاییه باید با کسانی که نسبت به انتشار اخبار کذب  و زود هنگام مبنی بر تایید و یا عدم تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برخورد کند.

کد خبر 601673

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha