دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
۰ نفر

مدیرعامل شرکت مترو تهران از بهره برداری ۲ ایستگاه جدید در خطوط ۶ و ۷ خبر داد.

ایستگاه جدید مترو

به گزارش همشهری آنلاین، براساس برنامه ریزی های انجام شده در ماههای خرداد و تیر ایستگاههای باقرخان در خط ۷ و شهرک آزمایش در خط۶ مترو بهره برداری می شوند. به گفته علی امام با افتتاح این ۲ ایستگاه،‌ شمار ایستگاههای تکمیل شده در این دوره مدیریت شهری به ۳۰ عدد و تعداد کل ایستگاهها در خطوط مختلف مترو هم ۱۴۱ ایستگاه می رسد.

مدیرعامل شرکت مترو همچنین از  آغاز عملیات اجرایی پروژه توسعه شرقی خط ۴ مترو خبر داد و گفت: «تیرماه و با مهیا شدن مقدمات کار،‌ امکان شروع فعالیت‌های مربوط به بخش توسعه شرقی خط ۴ که مورد توجه و تأکید شهردار تهران است، وجود دارد.

وی گفت: همچنین انتظار داریم عملیات حفاری مکانیزه مسیر توسعه جنوبی خط ۶ هم به پیشرفت  قابل قبولی برسد تا کار ساخت ۴ ایستگاه واقع در این پروژه از همین امسال وارد مرحله جدی‌تری شود.» این مقام مسئول در تشریح آخرین وضعیت  پیشرفت پروژه پایانه اکباتان در خط ۴ را گفت که در صورت تزریق منابع مالی حداقلی، می توان تیرماه شاهد افتتاح این پایانه مهم و تأثیرگذار در شبکه مترو تهران بود که فواید آن در مباحثی از قبیل تعمیر و نگهداری به موقع واگن‌ها و همچنین کاهش سرفاصله حرکتی قطارها انکار ناپذیر است.

کد خبر 601614

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha