دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
۰ نفر

مدیرعامل شرکت مترو تهران از بهره برداری ۲ ایستگاه جدید در خطوط ۶ و ۷ خبر داد.

ایستگاه جدید مترو

به گزارش همشهری آنلاین، براساس برنامه ریزی های انجام شده در ماههای خرداد و تیر ایستگاههای باقرخان در خط ۷ و شهرک آزمایش در خط۶ مترو بهره برداری می شوند. به گفته علی امام با افتتاح این ۲ ایستگاه،‌ شمار ایستگاههای تکمیل شده در این دوره مدیریت شهری به ۳۰ عدد و تعداد کل ایستگاهها در خطوط مختلف مترو هم ۱۴۱ ایستگاه می رسد.

مدیرعامل شرکت مترو همچنین از  آغاز عملیات اجرایی پروژه توسعه شرقی خط ۴ مترو خبر داد و گفت: «تیرماه و با مهیا شدن مقدمات کار،‌ امکان شروع فعالیت‌های مربوط به بخش توسعه شرقی خط ۴ که مورد توجه و تأکید شهردار تهران است، وجود دارد.

وی گفت: همچنین انتظار داریم عملیات حفاری مکانیزه مسیر توسعه جنوبی خط ۶ هم به پیشرفت  قابل قبولی برسد تا کار ساخت ۴ ایستگاه واقع در این پروژه از همین امسال وارد مرحله جدی‌تری شود.» این مقام مسئول در تشریح آخرین وضعیت  پیشرفت پروژه پایانه اکباتان در خط ۴ را گفت که در صورت تزریق منابع مالی حداقلی، می توان تیرماه شاهد افتتاح این پایانه مهم و تأثیرگذار در شبکه مترو تهران بود که فواید آن در مباحثی از قبیل تعمیر و نگهداری به موقع واگن‌ها و همچنین کاهش سرفاصله حرکتی قطارها انکار ناپذیر است.

کد خبر 601614

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha