مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
۰ نفر

همه ما در زندگی شخصی و اجتماعی خود با نیازهایی مواجهیم. این نیازها در دسته نیازهای جسمی و روحی، نیازهای زیستی، امنیتی و اجتماعی قرار می‌گیرند که برای برطرف کردن هر کدام از آن‌ها به تلاش افراد و گاهی نهادهای مختلف نیاز است.

image-20210517100007-1.jpeg

بدیهی است برای آن‌که هر فردی بتواند به نیازهای متعالی خود از جمله سلامت روح و جسم، خودانگیزشی و معنویت دست یابد، در ابتدا لازم است نیازهای اولیه خود را برطرف کند. نیازهای اولیه که از حقوق مسلم هر انسانی بوده اما گاهی تامین کردن آن‌ها برای شخص دشوار است.

مدتی است کشور به دلایل مختلف در معرض آسیب‌ها و بحران‌های اقتصادی قرار گرفته و موج سنگین کرونا در جهان نیز مزید بر مشکلات مالی افراد شده و همین مسئله، بسیاری دیگر از دغدغه‌های افراد را به دنبال داشته است. چه بسیار افرادی که به دلیل از دست دادن شغل یا کمتر شدن میزان درآمد، قادر به تامین مایحتاج اولیه خانواده یا تامین هزینه‌های سنگین‌تری چون جهیزیه یا لوازم منزل نیستند. در این شرایط این نهادهای دولتی یا مردمی هستند که می‌توانند مرهمی بر آلام هم‌نوعان خود باشند.

بانک مهر ایران به عنوان اولین و بزرگترین بانک قرض‌الحسنه کشور به منظور کم کردن مشکلات اقتصادی، افزایش قدرت خرید مردم و حمایت از کالا و خدمات ایرانی، طرح کالاکارت را ارائه کرده است. این طرح مدت‌هاست به همت این بانک و با  هدف رضایت و آسودگی شهروندان در حال اجراست و همه افراد می‌توانند به راحتی از مزایای آن بهره‌مند شوند.

با کالاکارت مهر ایران، با خیال راحت خرید کنید

کالاکارت مهرایران، یک کارت اعتباری است که قابلیت شارژ آن تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال وجود دارد و افراد مختلف می‌توانند بدون نیاز به سپرده‌گذاری و در شرایطی خاص برای مشتریان قدیمی، بدون نیاز به ضامن، این کارت را از شعبه محل زندگی خود دریافت کنند. همه می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت بانک مهر ایران و اطلاع از پذیرنده‌های شهر خود، اقدام به خرید کالا یا دریافت خدمات مورد نیازشان کنند.

تنوع کالایی و خدماتی بسیاری در شهرها بسته به نیاز شهروندان در دسته‌های مختلف کالای دیجیتال، پوشاک، مواد غذایی و خوراکی و ... برای بهره‌برداری ارائه شده است.

مزیت کالاکارت نسبت به کارت‌های مشابه، این است که بازپرداخت اقساط آن یک ماه پس از دریافت کالاکارت بوده و به انتخاب فرد در بازه‌های ۶، ۹ و ۱۲ ماهه قابل پرداخت است.

با کالاکارت مهر ایران، با خیال راحت خرید کنید

دیگر مزیت کالاکارت، کارمزد ۴ درصدی آن برای مدت ۱۲ ماه است. البته هرچه بازه اقساط کمتر شود، این کارمزد کاهش می‌یابد. مثلاً برای بازپرداخت‌های ۶ ماهه، تنها ۲ درصد کارمزد از مشتری دریافت خواهد شد.

دریافت کالاکارت محدودیت زمانی مشخصی نداشته و در هر زمانی می‌توانید اقدام به دریافت آن از بانک مهر ایران کنید.

بانک مهر ایران، خرسند است که دریافت کنندگان کالاکارت می‌توانند بدون دغدغه و سختی، کالا و خدمات مورد نیاز خود را هم‌اکنون دریافت کنند.

کد خبر 601588

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha