مدیرکل عملیات و برنامه‌های بشردوستانه بین المللی جمعیت هلال احمر درباره پیدا کردن افرادی که گم شده‌اند و می‌شوند، توضیحاتی داد.

نجاتگران داوطلب هلال‌احمر گلستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسن اسفندیار مدیرکل عملیات و برنامه‌های بشر دوستانه بین المللی جمعیت هلال احمر درباره افراد گمشده که سرنوشت آن‌ها مشخص نیست، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های جمعیت هلال احمر بین المللی، برنامه بازپروری و جستجو برای یافتن افراد گمشده است؛ یعنی اشخاصی که بنا بر دلایلی از خانواده دور مانده‌اند یا سرنوشت آن‌ها مشخص نیست.

او با بیان این که بحث جستجوی افراد گمشده در جمعیت هلال احمر در روزهای آینده ۱۵۰ساله می‌شود، گفت: خانواده‌ها تلاش می‌کنند تا از طریق جمعیت هلال احمر و با همکاری  صلیب سرخ به جستجوی افراد مفقودشده بپردازند.

اسفندیار در ادامه اعلام کرد: افرادی که به دنبال هویت خود هستند یا مفقود شده‌اند، با مراجعه به جمعیت هلال احمر یا سایت موجود در سازمان با پر کردن فرم‌های جستجو می‌توانند خانواده‌های خود را پیدا کنند.

مدیرکل عملیات و برنامه‌های بشردوستانه بین المللی جمعیت هلال احمر گفت: در سال ۹۹ نزدیک به ۴۰ مورد از افراد گمشده را در کشور به خانواده هایشان رساندیم و جالب این است که غیر از این، میزان مراجعات در طول سال زیاد است.

کد خبر 601477

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha