معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ با اشاره به ارتقا فضای سبز با رویکرد اجتماعی در منطقه از احداث بوستان جی با رویکرد دوستدار کودک، در مساحت ۴/۵ هکتار که نقش موثری در ارتقاء سرانه فضای سبز منطقه ۹ دارد، خبر داد.

بوستان ملت

به گزارش همشهری آنلاین، مصطفی دینی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با اعلام این خبر گفت:  با توجه به مساحت ۱۸ هکتاری کل عرصه های سبز و سرانه ۶ متری فضای سبز منطقه ۹ بدون در نظر گرفتن عرصه های جنگلی، بوستان جی یک نقطه عطف محسوب می شود.  
وی افزود: بوستانی با مساحت بالغ بر ۴/۵  هکتار، می تواند سهم موثری در افزایش سرانه فضای سبز مورد نیاز شهروندان منطقه ۹ داشته باشد.
دینی در ادامه عنوان کرد: مجموعه معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با جدیت موضوع بهره برداری و تکمیل بوستان جی را دنبال می کند، این بوستان در زمینی به مساحت ۴/۵ هکتار  با کاربری فضای سبز و رویکرد بوستان دوستدار کودک احداث می شود.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۹ اهداف احداث بوستان کودک را افزایش سرانه فضای سبز، افزایش روحیه نشاط، افزایش رضایتمندی شهروندان و توجه به شاخص های دارای ویژگی متناسب با سنین کودکان  عنوان کرد.
لازم به ذکر است بوستان دوستدار کودک منطقه ۹ اولین بوستان دوستدار کودک در شهر تهران با استاتدارهای ویژه کودکان خواهد بود.

کد خبر 601436
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha