یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
۰ نفر

اعضای شورای شهر تهران طرح ساماندهی وضعیت خدمت مراکز دامپزشکی حیوانات شهری در تهران را در صحن علنی شورا به تصویب رساندند.

شورای شهر

به گزارش همشهری آنلاین، در جریان بررسی  طرح ساماندهی وضعیت خدمت مراکز دامپزشکی حیوانات شهری در تهران، ابتدا زهرا صدراعظم نوری گزارش کمیسیون مشترک سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و معماری وشهری سازی را قرائت کرد.

بعد از خواندن این گزارش،سید حسن رسولی با طرح سوالی گفت: با توجه به اختیاراتی که شورای عالی معماری و شهرسازی دارد و از آنجا که این گونه لایحه در طرح های جامع شهری جزو اختیارات شورای عالی معماری  و شهرسازی است آیا شورای شهر می تواند بدون طی مسیر قانونی در این خصوص قانونگذاری کند؟

زهرا صدر اعظم نوری در پاسخ به سوال رسولی گفت: ما در تبصره یک از شهرداری خواستیم ظرف 6 ماه با همکاری سازمان دامپزشکی و دستگاه های ذیربط که یکی از آنها می تواند شورای عالی معماری وشهرسازی باشد جهت ساماندهی وضعیت استقرار این مراکز با توجه به دستورالعمل محل استقرار طرحی ارائه دهند.در این صورت آن چیزی که  در سطح و صلاحیت شورای شهر است، شورا به آن می پردازد اما آنچه فراتر از اختیارات شورا است با دستگاه مورد نیاز هماهنگی می شود.

این طرح بعد از بحث و بررسی اعضای شورا به رای گذاشته شد و توانست  17 رای موافق شورای شهر را کسب کند.

کد خبر 601412

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha