هر دلار امروز شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی ۲۲ هزار و ۴۷ تومان معامله شد که نسبت به روز چهارشنبه گذشته ۶۶ تومان افزایش یافت. این دومین نرخ اعلامی دلار از سوی صرافی ملی بود. نرخ دلار امروز مجددا به کانال ۲۲ هزار تومانی صعود کرد.

دلار

به گزارش همشهری آنلاین، امروز قیمت فروش هردلار در صرافی ملی ۲۲ هزار و ۴۷تومان اعلام شد که نسبت به روز چهارشنبه گذشته ۶۶ تومان افزایش قیمت داشت. این دومین نرخ از سوی صرافی ملی است که بر اساس اعلام سایت سنا بانک مرکزی،‌ اعلام کرد.

امروز قیمت خرید و فروش دلار در صرافی ملی به ترتیب ۲۱هزار و ۶۱۰تومان و ۲۲هزار و ۴۷ تومان اعلام شد. که قیمت خرید آن ۶۵ تومان و قیمت فروش آن ۶۶ تومان نسبت به روز چهارشنبه گذشته افزایش داشت.

 همچنین، قیمت خرید یورو نیز ۲۶هزار و ۲۶تومان و قیمت فروش آن ۲۶هزار و۵۵۱ تومان بود که نسبت به روز چهارشنبه گذشته قیمت خرید آن ۱۰۰تومان و قیمت فروش آن ۱۰۱ تومان افزایش یافت.

اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی برای خرید و فروش دلار به ترتیب،‌ ۲۱هزار و ۷۴۳ تومان و ۲۲هزار و ۱۸۳ تومان بود. همچنین در اولین نرخ اعلامی یورو از سوی این صرافی به ترتیب قیمت خرید و فروش آن،  ۲۶هزار و۱۲۴ تومان و ۲۶هزار و۶۵۲ تومان بود اعلام شد.

اما امروز در بازار متشکل ارز، هردلار با قیمت ۲۱ هزار و ۸۷۹ تومان و هر یورو با قیمت ۲۶ هزار و ۲۱۹ تومان عرضه شد.

دربازار آزاد نیز هر دلار با قیمت ۲۲ هزار و ۳۴۱ تومان و همچنین هر یورو با قیمت ۲۶ هزار و۶۵۳ تومان معامله شد.

کد خبر 601127

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارز و طلا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha