با توجه به برگزاری حضوری امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم ۱۳۰ حوزه امتحانی برای این دو پایه در همدان تدارک دیده شده است. مراقبین سلامت آموزش و پرورش در این حوزه‌های امتحانی حضور مستمر و ثابت خواهند داشت و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی قبل، حین و بعد از برگزاری آزمون بر فرایند برگزاری امتحانات نظارت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان

همشهری آنلاین- فاطمه کاظمی: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اعلام این خبر گفت: با توجه به صدور مجوز برگزاری حضوری امتحانات پایه دوازدهم و پایه نهم توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، تلاش شده با بسیج همه امکانات و استفاده از ظرفیت‌های موجود، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط عوامل اجرایی آزمون و دانش آموزان، آزمونی با کمترین دغدغه و آسیب داشته باشیم.

محمد پورداوود توضیح داد: با تأکید بر این‌که حفظ سلامت فرهنگیان و دانش آموزان برای ما اهمیت بالایی دارد، تأکید کرد: مراقبین سلامت آموزش و پرورش در حوزه‌های امتحانی حضور مستمر و ثابت خواهند داشت و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی قبل، حین و بعد از برگزاری آزمون بر فرایند برگزاری امتحانات نظارت می‌کنند.

وی افزود: در حوزه‌های امتحانی علاوه بر رعایت فاصله ۲ متری صندلی‌ها، به صورت مستمر و روزانه ضدعفونی و گندزدایی انجام خواهد شد و مقدمات لازم برای تهویه مناسب فضاها در نظر گرفته شده است. ضمن این‌که برای دانش آموزان دارای بیماری‌های خاص و دارای علائم مشکوک در حوزه‌ها اتاق ایزوله ویژه در نظر گرفته شده است.

حدود ۱۴ هزار دانش آموز پایه دوازدهم و ۲۲هزار و ۵۰۰ دانش آموز پایه نهم در امتحانات حضور شرکت خواهند کرد.

کد خبر 601110

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha