رئیس مجلس دهم پس از ثبت‌نام در انتخابات اعلام کرد این‌که وضع چنین است به خاطر این است که عده‌ای با صدای بلند همبستگی ملت را مخدوش کردند.

علی لاریجانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی لاریجانی پس از نام‌نویسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در وزارت کشور گفت: به دلیل پیچیدگی و چندلایه بودن آن ساده‌لوحی است که فکر شود با چند اقدام پوپولیستی مسأله قابل حل است یا کلید جادویی وجود دارد.

وی افزود: امام خمینی یک حکیم بود و رهبران صدر انقلاب اسلامی با عقلانیت وضع را سامان دادند اما این‌که وضع چنین است به خاطر این است که عده‌ای با صدای بلند همبستگی ملت را مخدوش کردند.

لاریجانی گفت: مسئله مهم ایجاد وفاق است که در نبود آن توسعه فراهم نمی‌شود و ثبات و آرامش برای زندگی مردم فراهم نمی‌شود. موضوع مهم دیگر مسائل بین‌المللی و منطقه‌ای  است که طولانی شدن آن به زندگی مردم لطمه می‌زند.

لاریجانی اظهار کرد: با کسی رایزنی نداشتم. احساس کردم شرایط ایران به نحوی است که کسانی که در این مسیر قرار دارند نمی‌توانند مشکل اصلی کشور را سامان دهند. بعد از صحبت روز سه‌شنبه که رهبری گفتند کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند مشکلات کشور را حل کنند به صحنه بیایند، تصمیم گرفتم به صحنه انتخابات بیایم.

لاریجانی تاکید کرد: دولت من ربطی به دولت هاشمی و روحانی ندارد.

کد خبر 601065

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 24
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    23 0
    همبستگی ملت رو مخدوش کردند!!! از نظر شما، مردمی جزو ملت محسوب میشن که موافق تصمیمات و سیاست گذاری های اشتباه شما باشند. دم نزدنند در مقابل این همه فساد و بی عدالتی ها. این وضع اقتصادیه؟ شما صدات از جای گرم بلند میشه. میلیون ها تومن حقوق می گیری خبر نداری مردم توو چه فقر و فلاکتی دارن زندگی می کنند و هرکس بخواد مخالفت کنه برچسب اختلال گر و دشمن بهش می زنید.بدون این که به فکر عواقب و خشم الهی باشید.
    • حمید IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      22 0
      با سلام ابتدا محل زندگی خود و فرزندانش و فیش حقوقی را به مردم اعلام کند و بگوید اینهمه ثروت و پول را از کجا آورده است
  • محمد IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    9 3
    همون عده برای انتخابات رای خواهند داد،اژحالا بین خودی و غیرخودی همانند روحانی دیوار نکشید
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    5 7
    احسنت اصل مشكل كشور را گفتني عدم همبستگي
  • یوسف IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    7 1
    هر چه قدر فکر می کنم لاریجانی و دولت دو کلمه مجزا هستند
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    13 0
    شماکه آقای لاریجانی بودید رئیس حساسترین قوه بودیدکهنمایندگان بحساب مردم انجاجمع چرانکردید کارشمانیست بایدبادنیاتعامل کرد والا از این بدتر خواهیم شد
  • سیف الله ریحانیان IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    14 4
    لاریجانی نمیتواند با جهان کنار بیاید چون دانش این کار را ندارد
  • کیان IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    19 1
    سلام،جناب دولت شما همان دولت هاشمی وروحانی هست درپوششی دیگر آمده،ما که میدانیم سیستم افکاری شما همان هست با حرفه ای پوپولیستی مردم رافریب نده،12سال رییس مجلس بودی نتونستی مشکل مردم را حل کنی ،حالا احساس وظیفه کردی ؟توروخدا برو کنار تاکسی که انقلابی عمل میکنه بیاید مردم را نجات دهد،نه شخصیت هایی امثال شما که منافع خود و حزبی را به مشکل مردم ارجح میدانید.جنابعالی در زمان ریاست مجلس با روحانی وفاق داشتی چرا نتونستی مشکلات این وضع موجود رو برطرف کنید؟
  • ناشناس IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    16 4
    اقای لاریجانی به نظر من اگر 5درصد رای برآورد . چندین سال ریس مجلس بودند چند اثارخوبشان را بمردم معرفی کنند. مردم دیگر خسته شدند فشاراقتصادی از طرفی هم کرونا بیکاری فقر وفساد جوانان کارگران حتی بازارها در این دولت یازدهم نابود شدند بنظرم کسانی در راس بودند مردم دل خوشی آز آنان ندارند بهتر است شرکت نکنند
  • ناشناس US ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    15 3
    شما جدیدآ ظهور نکردید سالیان متمادی درراس قوه مقننه وصدا وسیما ووو بودید چگونه نتوانستید کمترین گشایشی درامور مملکتی حاصل کنید؟ خودتان بهترمیدانید اینجا موضوع فرد نیست وشما هم معجزه گر نیستید! اگر چه امدن شما نیاز به ارای ملت ندارد ازالان میتوان پیش بینی قاطع نمود شما رااز صندوق بیرون می اورند ولی این نکته رابدانید کشور درحالت عادی نیست وشماهم نخواهید توانست مشکلی راحل کنید! بلکه مشکلی برمشکلات مردم خواهید افزود! واین محرز است!
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    7 0
    همه نظرات درست است ولی کاش کاندیداها درجریان این نظرات قرارمیگرفتن شایدپشیمون بشن وانصرافبدن و جا به کسای جدیدبازکنن این کار وبایدسردبیرمحترم انجام دهندقانون های کمر شکن این اقایون تا ابد نفرین مردم رابه دنبال خواهد انشاا...که دامتشان راخواهد گرفت
  • عرفان IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    10 0
    لاریجانی 3درصد رای ملت را دارد .دوران تسلطش تمام شد.
  • محمد جعفری IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    8 2
    سلام آقایانی که چهل سال درقوه مقننه ومجریه بودند شاهدسمبل کاری بودند وکاری نکردند اکنون عرصه روبرجوانان حزب الهی وجهادی رهاکنند تاآنها بتوانند مشکلات مردم رو حل کنند اگر رجال سیاسی کاری بلد بودند دراین سالها بایستی انجام میدادند
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    6 2
    آقا جان وفاق ایجاد شده است خبر نداری ؟ صدا و سیما آمار داد 51 درصد مردم شرکت نمی کنند ؛ دیگه وفاق از این بهتر چی می خوای ؟ ملت یکدست و متحد
  • جلال IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    8 2
    دولتت به هاشمی و روحانی ربط نداره ولی اساسا خودت به اونا ربط داری
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    13 1
    آقای لاریجانی شما هم مدیون پادگان پشت جبهه هستی هم مدیون دستگاه قضا و..
  • سعید IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    6 2
    در این کشور فقط تو می تونی مشکلات کشور را حل کنی، فقط تو!!!!!!!