سرمربی استقلال بعد از پایان دیدار با پرسپولیس اذعان کرد مستحق شکست نبودند و درباره کری‌خوانی وزیر ارتباطات واکنش تندی نشان داد.

فرهاد مجیدی

به گزارش همشهری‌آنلاین، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر استقلال تهران مقابل پرسپولیس گفت: در هر دو نیمه بهتر از پرسپولیس بودیم. آن‌ها از تک‌موقعیت استفاده کردند و بردند.

وی ادامه داد: قاعده دربی همین است. هر کس از موقعیت‌هایش استفاده کند برنده می‌شود. مسئولیت باخت را به گردن می‌گیریم. بازیکنانم خوب بازی کردند. خیلی بهتر از پرسپولیس بودیم و مستحق شکست نبودیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به کری‌خوانی محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات، هم در جملاتی اهانت‌آمیز گفت: واقعا باعث تأسف است که وزیر یک مملکت این‌قدر شعور ندارد که نمی‌داند قشری از هواداران جوان استقلال جوانان با برد یا باخت این تیم‌ها یک هفته زندگی می‌کنند و وی چنین رفتاری می‌کند؛ البته او وزیر است که وضع مملکت این‌گونه شده است! 

مجیدی ادامه داد: پنالتی که برای ما گرفته نشد همه چیز را به هم ریخت. این صحنه قطعا تاثیرگذار بود. حداقل مستحق شکست نبودیم.

او درباره عدم گلزنی مهاجمان استقلال تاکید کرد: واقعیت همین است و من باید بگردم و این مشکل را حل کنم. ما پس از بازی‌های آسیایی گل نمی‌زنیم. باید این مشکل را حل کنیم.

او درباره عصبانیت سیاوش یزدانی در بازی کردنش گفت: من عصبانیتی از او ندیدم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد بازی نکردن بابک مرادی در دیدار برابر پرسپولیس نیز گفت: بابک مرادی قبل از بازی از لحاظ دوقلوی پا دچار مصدومیت شد و نتوانست بازی کند.

وی درباره یک امتیاز از سه دیدار قبلی استقلال و بازی‌های بعدی که باید به جام حذفی برود یادآور شد: تمام تمرکز و نیروی خودمان را در جام حذفی می‌گذاریم. من زیاد باخت مقابل پرسپولیس را در دوران بازی‌ام تجربه نکردم. تمام تمرکز خودمان را باید برای جام حذفی بگذاریم. بازی حساسی داریم.

سرمربی استقلال درباره عصبانیت بازیکنان این تیم تصریح کرد: به هر حال حساسیت‌هایی وجود داشت و وقتی گل خوردیم خیلی تمرکز نداشتیم و شاید همین موضوع دلیل عصبانیت‌هایی باشد که می‌گویند.

کد خبر 601018

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    11 2
    اگه وزیر استقلالی بود و برای پرپسولیس کری می خوند، کلی توهین بهش می کردید و می گفتید استیضاحش کنن. فرهاد مجیدی حرفی نزده که میخواین بگین توهین آمیز. فیلم هم دارم. بعد یه عده میان میگن فدراسیون آبی