دربی ۹۵ پایتخت با برتری شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید تا سرخ‌ها به صدر جدول برسند.

قائدی

به گزارش همشهری آنلاین شاگردان مجیدی که دربی پایتخت آخرین امید آنها برای بازگشت به کورس قهرمانی بود این بازی را واگذار کردند تا شرایط در ادامه فصل برای آنها حتی برای کسب سهمیه هم سخت شود. آبی ها در نیمه اول در دقایق ابتدایی بازی را در دست گرفتند و در محوطه جریمه سرخ ها هم یک صحنه مشکوک اتفاق افتاد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در ادامه بازی خشن دو تیم  تا پایان نیمه اول ادامه داشت تا بازی در بسیاری از دقایق نیمه اول متوقف شده باشد.

اما با شروع نیمه دوم یحیی گل محمدی دوتغییر در تیم خود انجام داد. کمال کامیابی نیا و سیامک نعمتی از بازی خارج شدند تا فرجی و سرلک وارد میدان شوند.

دقیقه ۵۵ اما این عیسی آل کثیر بود که روی فرصت طلبی توپ برگشتی شهریار مغانلو را تبدیل به گل کرد تا سرخ ها پیش بیفتند.

در ادامه فرهاد مجیدی با آوردن دیاباته و فرشید اسماعیلی تلاش کرد تا بازی را به تساوی بکشاند. مهم ترین صحنه برای آبی ها اما ضربه سری بود که در آستانه ورود به دروزاه توسط علی شجاعی به سختی برگشت داده شد.

 استقلال در دقایق پایانی رو به ارسال توپ های بلند آورد که تمامی توپ ها از سوی بازیکنان پرسپولیس برگشت داده شد. در وقت های تلف شده روی خطای محمد نادری بازی به جنجال کشیده شد که با اخراج فرشاد فرجی و بهزاد غلامپور همراه شد.

در نهایت این بازی پربرخورد با برد سرخ ها به پایان رسید تا شاگردان یحیی با یک بازی کمتر به صدر جدول برسند. پرسپولیس با این برد ۴۵ امتیازی شد تا طلسم نبردن های یحیی گل محمدی در دربی هم شکسته شود.

کد خبر 601012

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha