غرفه رایگان کسب و کار برای نیازمندان با هدف حمایت از نیازمندان به ویژه زنان سرپرست خانوار ایجاد می‌شود.

دست فروشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شهردار منطقه ۱۷ تهران با اشاره به  ایجاد غرفه رایگان برای کسب و کار نیازمندان گفت: هدف از این اقدام، حمایت از نیازمندان به ویژه زنان سرپرست خانوار بوده و در این غرفه‌ها صنایع دستی، پوشاک، مواد غذایی و ... از جمله محصولاتی است که از سوی نیازمندان و زنان سرپرست خانوار منطقه ارائه می‌شود.

داوود لطفی افزود: در محدوده منطقه ۱۷ دو بازار روز یکی در خیابان قزوین دوشنبه بازار هر هفته با ظرفیت ۴۰۰ غرفه و دیگری در خیابان وصفنارد پنجشنبه بازار هر هفته با ظرفیت ۲۵۰ غرفه برپا می‌شود، که برای افراد نیازمند کاملا به شکل رایگان صورت می‌گیرد.

او عنوان کرد: بیشتر افراد نیازمند که از این خدمات بهره مند می‌شوند بانوان سرپرست خانوار هستند که امور بانوان شهرداری منطقه این افراد را معرفی کرده است تا این غرفه‌ها در اختیارشان قرار گیرد، البته واحد ساماندهی شهرداری منطقه نیز در صورت نیاز محیطی را برای افراد نیازمند در نظر می‌گیرد.

لطفی گفت: تنها در دوشنبه بازار بین ۵۰ غرفه رایگان در اختیار افراد نیازمند قرار دارد و شهرداری همواره در کنار افراد نیازمند بوده است.

کد خبر 600984

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha