مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ ۱۱ مازندرانی در سال ۱۳۹۹ بر اثر سوختگی و برق‌گرفتگی خبر داد که نشان دهنده افزایش تعداد قربانیان این دو حادثه در مازندران نسبت به سال ۱۳۹۸ است.

برق‌گرفتگی

به گزارش همشهری آنلاین، علی عباسی با بیان این که در هر دو نوع حادثه برق‌گرفتگی و سوختگی طی سال ۱۳۹۹ شاهد افزایش آماری در مازندران بودیم، گفت: پارسال در مازندران ۶۴ نفر به دلیل سوختگی و ۴۷ نفر بر اثر برق‌گرفتگی جان خود را از دست دادند که در مقایسه با آمار سال ۱۳۹۸ رشد ۳ درصدی تعداد قربانیان سوختگی و رشد ۴۶ درصدی جان‌باختگان برق‌گرفتگی را نشان می‌دهد.

وی افزود: ۴۰ نفر از افرادی که طی سال گذشته در مازندران بر اثر سوختگی جان باختند مردان بودند. همچنین در حوادث برق‌گرفتگی نیز ۴۵ نفر از ۴۲ نفر قربانیان ثبت شده در مازندران را مردان تشکیل می‌دهند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خاطرنشان کرد: از نظر بازه زمانی بیشترین میزان فوت بر اثر سوختگی طی سال گذشته مربوط به ماه‌های دی، تیر و بهمن است که به ترتیب ۱۰، ۸ و ۷ فوت بر اثر سوختگی ثبت شد. در دسته حوادث برق‌گرفتگی نیز خرداد، مرداد و تیر به ترتیب با ۱۲، ۹ و ۶ نفر قربانی بیشترین آمار را داشتیم.

کد خبر 600678

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha