تیم کارشناسی از وضعیت املاک حریم راه آهن در نازی آباد شرقی بازدید کرده و گزارشی از وضعیت املاک آنجا در ابعاد مختلف تهیه کرده که این گزارش برای تعیین تکلیف فردا به شورای شهر می رود.

راه آهن جنوب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، صدها ملک در محله نازی آباد شرقی که در حریم ریل راه آهن قرار گرفته اند، سالهاست به سبب بی توجهی در بلاتکلیفی به سر می برند و مالکان آن‌ها هم حق نوسازی ندارند.

 محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران ۱۹۸ فروردین امسال در بازدید میدانی از املاک حریم راه آهن کرد گفته بود که برای تعیین تکلیف املاک حریم راه آهن در نازی آباد شرقی، سعی می‌کنیم در این دوره به یک راه حل برسیم.

بر همین اساس مقرر شد شهرداری منطقه ۱۶ به سرعت گزارشی کامل از وضعیت املاک این محدوده را با جزئیات کامل برای شورای شهر تهران ارسال کند.

حالا بعد گذشت تقریبا یک ماه از این موضوع، مسعود شبابانی معاون شهرسازی منطقه ۱۶ گفت: گزارش املاک حریم راه آهن نیاز به بازدید میدانی داشت که تیم کارشناسی به محله فرستاده شد  تا هر روز از تعداد پلاک‌هایی که در محل مانده بودند و این که کاربری و پهنه آن‌ها چه مقدار در گذر است و یا چه مقدار در حریم هفتاد متری قرار دارند گزارشی تهیه کنند.

او افزود: درباره این موضوع تیم کارشناسان هر روز در محله حضور داشتند و گزارشی فراهم کردند که فردا(چهارشنبه) به شورای شهر ارسال می‌شود. قسمت زیادی از راه آهن در محدوده ما قرار دارد و بررسی این موضوعات نیاز به زمان زیادی دارد.

شبانانی در پایان گفت: نتیجه این گزارش فردا در اختیار شورای شهر تهران قرار می گیرد.

کد خبر 600454

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha