مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
۰ نفر

VPS هلند یکی از پرطرفدارترین، پرفروش‌ترین و قوی‌ترین سرورهای مجازی است که افراد می‌توانند برای رونق کسب و کار اینترنتی خود خریداری کنند. اما ویژگی‌های این VPS چیست؟

image-20210511152904-1.jpeg

امروزه افراد زیادی برای توسعه کسب و کار اینترنتی خود به دنبال سرورهای قدرتمند هستند. معمولاً کسانی که مشاغل اینترنتی دارند، برای لود شدن سریع‌تر و مطمئن‌تر صفحات وب‌ سایت از سرورها استقاده می‌کنند.  Virtual private Server یا به اختصار VPS ، سرور خصوصی مجازی است که در مقایسه با سرورهای میزبان اختصاصی نه تنها هزینه‌ کمتری داشته، بلکه سطح دسترسی بالاتری نیز برای کاربران ایجاد می‌کند.

به این منظور که یک سرور می‌تواند تعداد بسیار زیادی آی‌پی اختصاصی معتبر داشته باشد. در این راستا سرور مجازی هلند یکی از پرطرفدارترین VPS ها محسوب می‌شود. این محبوبیت به دلیل حساسیت VPS هلند نسبت به کپی‌رایت و ابیوزهای مرسوم به وجود آمده است. اما نحوه خرید VPS هلند به چه صورت است؟ از چه سایت‌ها و مراکزی می‌توان خریداری کرد؟ ویژگی‌های سرور مجازی هلند چیست؟ در ادامه یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سرور مجازی هلند را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. پس با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های منحصربه‌فرد VPS هلند و مزایای خرید VPS از شرکت نیراکلاود بیشتر آشنا شوید.

ویژگی‌ها و مزایای سرور های مجازی نسبت به میزبان‌های اشتراکی

VPS در حقیقت یک سرور مجازی اختصاصی است که با استفاده از شیوه‌های مجازی‌سازی به چند سرور تقسیم‌بندی شده است. بخش‌های مختلف این سرورها از لحاظ سخت‌افزاری یکسان هستند. از مزایای این سرورها نسبت به میزبان‌های اشتراکی می‌توان به استقلال در مدیریت سیستم عامل و نصب نرم‌افزارهای مورد نیاز، امکان خاموش، روشن و reboot کردن سرور، منابع کاملاً مستقل (پردازنده، حافظه اصلی و فضای ذخیره‌سازی)، امکان ارتقای منابع در کمترین زمان، پذیرش تعداد بالای وب‌سایت بدون هیچ گونه محدودیتی و در صورت کافی بودن منایع، امکان عیب‌یابی سریع و انتقال اطلاعات به سرورهای مجازی دیگر و امنیت ذاتی بالاتر اشاره کرد.

در واقع VPSها (ماشین‌های مجازی) از تخصیص منابع بالای یک سرور اختصاصی اعم از  CPU ،  Hard Diskو RAM به ماشین‌های مجازی کوچک‌تر ایجاد می‌شوند. در دنیای هاستینگ‌ این ماشین‌های مجازی کاربردهای بسیار وسیع‌تری دارند. یکی از موارد کاربرد VPSها برای سایت‌های فروش اینترنتی (فروشگاه‌های اینترنتی پربازدید) است. این وب‌سایت‌ها به علت پربازدید بودن نیازمند فضای ذخیره‌سازی بیشتر و پردازنده‌های قوی‌تری هستند تا مشکلی برای مراجعین به ویژه در ساعات ترافیک به وجود نیاید. ارسال ایمیل در طول روز، راه‌اندازی اپلیکشین‌های ویژه با منابع اختصاصی، ارتقای عملکرد وب‌سایت و عدم محدودیت در استفاده از دیتابیس از کاربردهای ویژه سرورهای مجازی به شمار می‌روند.

ارائه خدمات هاستینگ هلند

VPS هلند

زمانی که نام یک کشور در کنار سرورهای مجازی قرار می‌گیرد، به این معنی است که سرور میزبان ماشین‌های مجازی در دیتاسنتر آن کشور قرار دارد. VPS هلند نیز یکی از همین کشورهاست. دلیل پرطرفدار بودن سرورهای مجازی خارجی، پایداری شبکه، حجم ترافیک و پهنای باند بیشتر نسبت به دیتاسنترهای ایرانی است. اما خرید VPS خارجی برای کاربران ایرانی هزینه‌های بالایی دارد. سرعت شگفت‌انگیز، محافظت و امنیت بسیار بالا بدون نیاز به پشتیبانی، شبکه پایدار و ... از مزایای استفاده از سرور مجازی هلند است. به همین دلیل در بین مردم ایران طرفداران بسیار زیادی دارد.

شرکت نیراکلاود

نیراکلاود یکی از شرکت‌های معتبر خدمات رسانی در زمینه میزبانی وب، هاستینگ، سرور مجازی و اختصاصی است. نیراکلاود در حقیقت با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی سخت‌افزاری و استفاده از جدیدترین متدهای نرم‌افزاری از جمله در مجازی‌سازی و میزبانی وب، همراه با متخصصین مجرب در این حوزه و پشتیبانی حرفه‌ای و مانیتورینگ ۲۴ ساعته ، این امکان را به مشتریان عزیز می‌دهد تا در مورد کسب و کار آنلاین خود خیالی راحت داشته باشند. از این رو مشتریان گرامی بدون آن که نگران موارد فنی و صدمات ناشی از آن مانند: قطعی و اختلال شوند، با خیالی آسوده به کسب و کار خود بپردازند.

نیراکلاود در حوزه‌های مختلف میزبانی شامل: ارائه خدمات فروش سرور اختصاصی و سرور مجازی از لوکیشن‌های  مختلف دنیا از جمله آلمان، هلند، انگلیس و آمریکا به همراه ارائه منابع مختلف فعالیت دارد. همچنین ارائه خدمات میزبانی وب (هاستینگ) لینوکس برای تمامی نیازها و وب سایت‌ها شامل: سایت‌های شخصی، سازمانی یا پربازدید، از جمله خدمات نیراکلاود محسوب می‌شوند. مشتریان می‌توانند از همان زمان که به مشکل برخوردند تا هر جایی که به مشاوره نیاز دارند؛ با مشاورین نیراکلاود در ارتباط باشند.

از جمله مزایای خرید از نیراکلاود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت مناسب، استفاده از سخت افزار و نرم افزارهای به روز، ارائه منابع اختصاصی، کنترل پنل مدیریتی کامل، ارائه معتبرترین دیتاسنترها، استفاده از  VMWareو زیر ساخت‌های ابری و شبکه‌ای آن

بعد از تحویل سرویس، کار تیم نیراکلاود تمام نشده است. بلکه وارد فاز جدیدی می‌شود. شما می‌توانید هرگونه مشکل و درخواست خود را با تیم پشتیبانی در میان بگذارید. نیراکلاود همیشه آماده‌ پاسخگویی به مشتریان می‌باشد. در هر ساعت از شبانه‌روز، در هر زمان و هر مکانی که لازم باشد، می‌توانید درخواست‌ها و مشکلات خود را از طریق تیکت پشتیبانی اعلام کنید تا در سریع‌ترین زمان رسیدگی و رفع شود. برای استفاده از خدمات نیراکلاود و خرید سرور می‌توانید به وب سایت ما مراجعه کنید.

کد خبر 600430

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha