اولین گام و مهمترین تصمیم داوطلبان جهت شرکت در آزمون های مختلف انتخاب بهترین زمان برای شروع مطالعه و برنامه زمانی مناسب جهت آمادگی در آزمون می باشد.

کنکور

این موضوع در مورد آزمون تحصیلات تکمیلی نقش پررنگ تری به خود گرفته و به نوعی به موضوع سرنوشت سازی تبدیل شده بطوری که بسیاری از داوطلبان آزمون های سال های گذشته که رتبه های برتر را کسب نموده اند به این نکته اذعان دارند که برنامه مطالعاتی خود را از تابستان آغاز نمودند. بهره گیری از فرصت تابستان، زمانی که بسیاری از داوطلبان تصمیم جدی برای شرکت در آزمون نگرفته اند و مردد هستند، می تواند مزیت رقابتی و برگ برنده داوطلبانی باشد که برای کسب رتبه های برتر و قبولی در دانشگاه های سراسری مصمم هستند. بهره گیری از اساتید متخصص، منابع مطالعاتی معتبر، برنامه ریزی دقیق و مدون، مشاوره با رتبه های برتر سال های گذشته و آزمون های منظم در کنار شروع مطالعه از تابستان می تواند تمام نیازهای داوطلبان برای کسب رتبه برتر را پوشش داده و در نهایت به موفقیت منجر شود.

در همین راستا موسسه آموزش عالی ماهان با تجربه درخشان در برگزاری کلاس های آنلاین و مجازی، پس از کسب موفقیت های چشمگیر در کسب رتبه های برتر آزمون دکتری و ارشد، برنامه های آموزشی خود را جهت همراهی با داوطلبان آزمون دکتری و ارشد ۱۴۰۰ آغاز نموده است ، برنامه آموزشی جهت ثبت نام و برگزاری دوره های آموزشی در ترم تابستان ۱۴۰۰ با تخفیف استثنایی که شامل کلاس های آنلاین با اساتید مطرح کشور، جزوات آموزشی با درصد تطبیق  بیش از ۹۰ درصد  با منابع مطالعاتی آزمون و سوالات آزمون ، پنل های مشاوره فردی و تخصصی با اساتید و رتبه های برتر و آزمون های آزمایشی می باشد ارائه نموده است.

داوطلبان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره واتساپ ۰۹۳۹۷۷۸۲۷۱۸و شماره تماس ۰۲۱۸۵۰۶ ارتباط برقرار نمایند و همچنین جهت مشاهده نمونه کلاس های آنلاین  و مصاحبه با رتبه های برتر سال های گذشته به سایت موسسه ماهان  مراجعه فرمایند.

کد خبر 600186

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha